استان ها » در شهر » مازندران
کد خبر : 1802
دوشنبه - 16 اسفند 1395 - 17:54
زليكاني در جلسه دويست و يكم شوراي شهر ساري :

با کسانی که پول شهرداری ساری را می خورند و علیه آن عمل می کنند برخورد شود

علی اکبر زلیکانی عضو شورای شهر ساری با انتقاد از خروج اسناد شهرداری گفت : برخی اسناد شهرداری در اختیار مراکز غیر قانونی قرار می گیرد و به نظر می رسد کسانی از درون مجموعه متاسفانه مبادرت به این عمل خلاف می نمایند بنابراین تاکید ما این است با کسانی که پول شهرداری را می خورند اما علیه این نهاد عمل می کنند با جدیت برخورد شود .

با کسانی که پول شهرداری  ساری را می خورند و علیه آن عمل می کنند برخورد شود

به گزارش «شورانیوز» به نقل از روایط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، زلیکانی در دویست و یکمین جلسه شورای شهر ساری که با حضور شهردار برگزار گردید ، تصریح کرد : علاوه بر این که خروج اسناد یک نهاد خود یک تخلف آشکار می باشد ، این کار اساساً بدترین جفایی است که عضو یک مجموعه اداری می تواند انجام دهد و به عقیده بنده حراست شهرداری باید موضوع را با جدیت پیگیری نموده تا متخلف یا متخلفین شناسایی و اشد برخورد با آنها صورت گیرد .
وی خطاب به کسانی که بر سر سفره مجموعه مدیریت شهری نشسته و به آن خیانت می ورزند ، گفت : توصیه می کنم حال که در این اوضاع نامطلوب اقتصادی یک نهادی هست که با جدیت در حال کار و تلاش و سازندگی و خدمت رسانی است ، اگر کمک حال آن نیستید لااقل آب به آسیاب تخریب کنندگان این نهاد نریزید و دست از این کار ناپسند بردارید.
نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری خاطر نشان کرد : مردم ساری در سطح قابل توجهی از عملکرد مدیریت شهری رضایت داشته و خواهان استمرار این تحولات هستند و عمل کسانی که سعی در تخریب این نهاد و تخطئه موفقیت هایش دارند ، حرکت کردن خلاف نظر مردم می باشد که قطعاً راه بجایی نمی برد . لذا بهتر است این افراد به طرف مردم برگردند.
زلیکانی در این خصوص از شهردار ساری خواست با متخلفین برخورد جدی صورت گیرد و در عین حال بر ضرورت ساماندهی و تقویت واحد حقوقی شهرداری تاکید کرد .
وی تصریح نمود : شهرداری به عنوان یک عیدی تا پایان سال چند نفر از این جفاکاران را شناسایی و با آنها برخورد نماید .
در این جلسه که مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری نیز حضور داشته و گزارشی از موفقیت های این سازمان ارائه کرده بود، زلیکانی از تلاش های وی قدردانی نمود و ضمن تاکید بر لزوم حمایت از این روندرو به رشد در مورد سرانه فضای سبز شهری خاطر نشان کرد : منظور از فضای سبز شهری فضاهایی است که برای شهروندان به سهولت قابل دسترسی باشد و لذا سرانه فضای سبز شهر می بایست از روی این قبیل فضاها محاسبه و تعیین شود.

انتهای پیام/