استان ها » اصفهان » در شهر
کد خبر : 1473
چهارشنبه - 11 اسفند 1395 - 10:28
عضو کمیسیون امور اقتصادی شورای اسلامی شهر اصفهان:

صنایع اصفهان از پلاسکو تهران درس بگیرند

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: باید توجه داشته باشیم که کوچکترین مشکل و حادثه ای که در صنایع اصفهان اتفاق بیفتد، ضرری چند برابر پلاسکو برای اصفهان دارد و صنایع اصفهان از پلاسکو تهران درس بگیرند.

صنایع اصفهان از پلاسکو تهران درس بگیرند

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، عباس حاج رسولیها در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از مباحث مهمی که باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار کرد: توجه به حفظ محیط زیست و پیاده کردن سیاست هایی که از آلودگی هوا جلوگیری کند، امری لازم و ضروری است.

وی اضافه کرد: از مردم هم در این زمینه درخواست می کنیم که کمک و همکاری های لازم را در این زمینه انجام بدهند و قطعاً مردم همکاری لازم را خواهند کرد.
عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: توسعه حمل و نقل عمومی قطعاً در کاهش آلودگی هوا موثر است و این مهم در اصفهان منورد توجه قرار گرفته است.
وی ضمن تشکر از شهرداری که هم اعتبار خوبی برای اتوبوسرانی و هم قطار شهری قرار داده است، ادامه داد: با  توجه به اینکه متاسفانه دولت ها سال به سال به مباحث  اتوبوسرانی و قطار شهری بی توجهی کرده اما شهرداری در این زمینه فعال بوده است.
حاج رسولیها تاکید کرد: ایمنی شهر اصفهان باید بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد و آتش نشانی باید در این زمینه با جدیت ورود پیدا کند.
وی با تاکید بر اینکه وجود صنایع در جوار و حتی در محدوده شهر اصفهان زیبنده این شهر نیست، افزود: باید توجه داشته باشیم که کوچکترین مشکل و حادثه ای که در این صنایع اتفاق بیفتد ضرری چند برابر پلاسکو برای اصفهان دارد و توجه به شهرهای اقماری در برنامه‌ریزی شهری ضروری است.