استان ها » تهران
کد خبر : 1072
چهارشنبه - 4 اسفند 1395 - 10:18
چمران:

شورای شهر تهران تصمیمی برای تاکسی های آنلاین نگرفته است

رئیس شورای شهر تهران، گفت: در صحن علنی شورای شهر تهران تصمیمی برای تاکسی های آن لاین گرفته نشده است.

شورای شهر تهران تصمیمی برای تاکسی های آنلاین نگرفته است

به گزارش شورانیوز و به نقل از خبرنگار مهر، مهدی چمران در سیصد و بیست و نهمین جلسه شورا، درباره برخی اظهارات در توییت ها درباره آژانس‌های اینترنتی در صفحات شخصی بعضی از اعضای شورای شهر مطرح می‌شود، گفت: اینکه در این صفحات مطرح می‌شود، تاکسی‌ها و سیستم‌های جدید در شورا مورد تعریف قرار گرفته است، صحیح نیست، شاید در کمیسیون‌ها و کمیته‌ها این موضوع مطرح شده است.

وی افزود: هنوز در صحن علنی شورا تصمیمی درباره آژانس‌های اینترنتی از جمله اسنپ گرفته نشده است و مصوبه‌ای نداشته‌ایم.

چمران همچنین در آغاز این جلسه سالروز فرمان تاریخی حضرت امام مبنی بر ارتداد سلمان رشدی و نیز سالروز قیام مردم تبریز که به مناسبت چهلمین روز درگذشت شهدای قم بود را یاد آوری کرد.

اقبال شاکری نیز در این رابطه گفت:اهمیت استفاده از تاکسی‌های آنلاین بر همه محرز است و سازمان حمل و نقل ترافیک باید به گسترش آن کمک کند.

عضو شورای شهر تهران افزود: باید این طرح ساماندهی شود و خدمات و امکانات جدیدی را به مردم ارائه دهند.

وی درباره ساختمان‌های ناایمن شهر تهران نیز اظهار داشت: دادستانی تهران جلساتی را برای اولویت‌بندی ساختمان‌های ناایمن تشکیل داده است، ضمن اینکه از تشکیل این جلسات تقدیر می‌کنیم، باید پیگیری مصوبات این جلسات انجام شود و ساختمان‌های ناایمن برای ایمنی اولویت‌بندی شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با این حال جای خالی شورا در این جلسات احساس می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به اینکه در شورا دو کمیته پیگیری حادثه پلاسکو ایجاد شده است، باید نظر شورای شهر تهران نیز در این خصوص گرفته شود.

شاکری یادآور شد: برف و باران که نعمت‌های الهی هستند، در هفته اخیر شهر تهران را سفیدپوش کرد.

وی افزود: معابر فرعی و دارای شیبی در تهران وجود دارد که تردد در این معابر در روزهای برفی و یخبندان برای شهروندان مشکل ایجاد می‌کند.

شاکری پیشنهاد داد: هیأت مدیره ساختمان‌ها که در این معابر زندگی می‌کنند، با همکاری شورایاری ها و شهرداری کیسه‌های شن در اختیارشان قرار داده شود و آموزش‌های لازم داده شود تا با مشارکت مردم این مشکل حل شود.

وی گفت: در روزهای گذشته آبگرفتگی در بعضی از نقاط شهر نیز قابل مشاهده بود و نیز مشکلاتی ایجاد کرده بود، لذا درخواست می‌شود خدمات شهری اهتمام لازم را به خرج دهد.