انتخابات 96
کد خبر : 5182
جمعه - 15 اردیبهشت 1396 - 19:48
در بدو ورود به صدا و سیما:

قالیباف: رئیس جمهور و معاون اول در مناظره قبلی، دو بار فرصت دفاع از دولت داشتند

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مناظره قبلی هم رئیس‌جمهور و هم معاون اول دو بار فرصت داشتند تا از دولت دفاع کنند که از عدالت به دور است.

قالیباف: رئیس جمهور و معاون اول در مناظره قبلی، دو بار فرصت دفاع از دولت داشتند

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای حضور در دومین مناظره در بدو ورود به صدا و سیما در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مناظره‌های این دوره مقداری متفاوت است؛ از این جهت که در مناظره قبلی دیدیم هم آقای رئیس‌جمهور و هم معاون اول با هم شرکت کردند و دوبار فرصت داشتند تا از دولت دفاع کنند که این مقداری از عدالت به دور است.

وی با بیان اینکه کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات به این موضوع رسیدگی کرد و ظاهرا می‌خواهد امروز این مسئله را اصلاح کند، ادامه داد: هم در اجرا و هم در وقت و تصمیم‌گیری نارضایتی‌هایی بود که امیدواریم این اشکالات برطرف شود و بتوانیم مناظره خوبی داشته باشیم.

قالیباف با تاکید بر اینکه مناظره بیشتر باید جنبه ایجابی داشته باشد تا مردم با برنامه ها و تحولاتی که نامزدها می‌خواهند بدهند، آشنا شوند، خاطر نشان کرد: امیدوارم امروز این مسیر را طی کنیم و مردم بتوانند استفاده لازم را ببرند.