فرهنگ شهری
کد خبر : 4620
سه شنبه - 12 اردیبهشت 1396 - 12:18

لحظات شاد با حضور امیر جعفری و حاجیلی در آستانه پانصدمین برنامه «خندوانه»/ نگاه امیر جعفری درباره کری خواندن

در برنامه شب گذشته «خندوانه» اتفاقات شادی با حضور امیر جعفری رقم خورد.

لحظات شاد با حضور امیر جعفری و حاجیلی در آستانه پانصدمین برنامه «خندوانه»/ نگاه امیر جعفری درباره کری خواندن

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته برنامه تلویزیونی خندوانه لحظات شادی را برای مخاطبان رقم زد.

در ابتدا رامبد جوان ضمن تبریک ایام شعبان گفت: به مناسبت پانصدمین برنامه خندوانه این هفته به جشن و شادی می‌پردازیم تا امشب ۴۹۹ برنامه روی آنتن رفته است. قرار است از چهار مهمان در این روزها دعوت کنیم و لحظات خوبی را داشته باشیم.

در بخش بعدی امیر جعفری که در فصل اول خندوانه آمده بود؛ برای دومین بار در برنامه حضور پیدا کرد.

جعفری در خصوص فعالیت این روزهای خود گفت: همزمان با کار کردن، در کنار خانواده هستم. این روزها مشغول فیلم‌برداری شهرزاد هستیم. تاکنون چهار کار با آقای فتحی داشته‌ام. در حیطه تئاتر «ضیافت پنالتی‌ها» را از روز پنجشنبه در سالن پالیز به روی صحنه می‌بریم.

در ادامه با به وجود یک مگس در استودیو خندوانه صحبت درباره حیوانات و ترس افراد از برخی از آن حیوانات مطرح شد. جعفری خاطره ای از حضور یک موش در خانه خود تعریف کرد. ماجرا اینگونه بود که روزی همسرم تماس گرفت و گفت، موش به خانه‌مان آمده؛ گفتم من در راه هستم دارم می‌رسم. زمانی که به خانه رسیدم و موش را دیدم خودم از ترس به روی مبل رفتم و فریاد می‌زدم. تا اینکه ریما مرا آرام کرد(خنده). ما هم زنگ زدیم به مرکز آتش‌نشانی که گفتند، کار ما نیست. تا اینکه خودم رفتم از آتش‌نشانی نیرو آوردم و موش را گرفتند.

جوان با اشاره ریما رامین‌فر نسبت به کار نکردن همسرش امیر جعفری در منزل، گفت: چرا در خانه کار نمی‌کنی؟ که جعفری پاسخ داد: همیشه مرا در خندوانه تحقیر می‌کنی (خنده)، من هفت خواهر دارم زمانی که به خانه می‌آمدم همگی مرا کمک می‌کردند.

جعفری در پاسخ به سوال جوان پیرامون قهرمانی پرسپولیس گفت: قهرمانی تیم پرسپولیس را تبریک می‌گویم. این تیم، تیم خوبی بود، اما از طرفی بعضی اوقات نسبت به رفتار برخی از مردم متأسف می‌شوم چرا که هنرمندی اگر از تیم مورد علاقه خود نام می‌برد در فضای مجازی با الفاظ زشت افراد روبرو می‌شود. تا جایی که من بعضی وقت‌ها درباره این موضوع صحبت نمی‌کنم در حالی که تمام لذت کری خواندن همین است.

در ادامه برنامه امیر جعفری فایل صوتی دعای مادر خود را که به زبان ترکی برای او آرزوهای خوب داشت برای مردم پخش کرد.

در بخش بعدی برنامه خندوانه بخش‌های متنوعی از این برنامه که در فصل‌های قبلی پخش شده بود، نشان داده شد.

سپس امیر کربلایی‌زاده استندآپ کمدی خود را پیرامون مراسم عروسی و اتفاقات آن اجرا کرد.

در بخش پایانی هم امید حاجیلی با گروه خود به خندوانه آمد و ترانه‌هایی که رامبد جوان تنظیم کرده بود را همزمان با آهنگ‌های خود اجرا کرد و توانست اتفاقات خوبی را برای مخاطبان رقم بزند.
گزارش از الهام قبادی

انتهای پیام/