شهر ورزش
کد خبر : 3580
چهارشنبه - 30 فروردین 1396 - 14:15

برانکو: کی روش در ایران عملکرد خوبی دارد/ پرسپولیس با من، قهرمان و بهترین تیم ایران شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با رسانه های کشورش عنوان کرد که کی روش با ایران نتایج خوبی کسب کرده است و بعید می دانم تیم ملی را کنار بگذارد.

برانکو: کی روش در ایران عملکرد خوبی دارد/ پرسپولیس با من، قهرمان و بهترین تیم ایران شد

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس پس از قهرمانی این تیم در لیگ برتر، طی چند روز گذشته با رسانه های کروات به گفت و گو پرداخته و اظهار نظر های مختلفی درباره پرسپولیس و تیمملی فوتبال ایران انجام داده است.
برانکو که ازمعدود مربیانی است که توانسته در لیگ ۳ کشور مختلف عنوان قهرمانی را کسب کند بیشتر از گذشته مورد توجه رسانه های کروات قرار گرفته است.

وی در آخرین مصاحبه اش در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضورش بر روی نیمکت تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران و انتخاب به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش، ‌گفت: کی‌روش با ایران در انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی داشته است. در این مدت نیز اغلب چنین شایعاتی شنیده شده که من قرار است جانشین کی‌روش شوم. فکر نمی‌کنم که ایران کی‌روش را کنار بگذارد. صادقانه باید بگویم که من مربیگری در سطح باشگاه را دوست دارم چون با کار روزانه بیشتر هماهنگ هستم.

برانکو هم‌چنین درباره قهرمانی پرسپولیس هم عنوان کرد: این قهرمانی برای من خوب و خوشحال کننده بود، چرا که توانستم در سه کشور عنوان قهرمانی کسب کنم. غیر از ایویچ هیچ مربی کرواتی نتوانسته است در سه کشور مختلف به این موفقیت دست یابد. درباره قهرمانی با پرسپولیس باید بگویم که این عنوان برای من خیلی ارزش داشت، چون باشگاه مدت‌ها نتوانسته بود قهرمان شود. در دو سال گذشته ما عملا قهرمان و بهترین تیم ایران بودیم.

انتهای پیام/