شهر ورزش
کد خبر : 2650
شنبه - 5 فروردین 1396 - 01:14

دو طلای کامپوند کاپ تیرو کمان آسیا بر گردن ایرانیان

فینال رشته کامپوند رقابت های تیراندازی با کمان کاپ آسیا صبح امروز (جمعه )در بانکوک تایلند برگزار شد و دو کماندار زن و مرد ایران موفق شدند با کسب عنوان قهرمانی مدال طلای این رشته را به نام خود ثبت کنند.

دو طلای کامپوند کاپ تیرو کمان آسیا بر گردن ایرانیان

به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از ایرنا، پریسا براتچی کماندار ایرانی در دیدار فینال با غلبه بر حریف فیلیپینی خود و با نتیجه ۱۴۶ بر ۱۴۱ مدال طلا را به گردن آویخت و اسماعیل عبادی کماندار کامپوند کار کشورمان نیز با نتیجه نزدیک ۱۴۷ در برابر ۱۴۶ حریفی از مالزی را عقب راند و عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کرد.
عبادی و براتچی روز گذشته با صعود به فینال این رقابت ها سهمیه مسابقات جهانی کشور لهستان که هر چهار سال یکبار برگزار می شود را برای کشورمان کسب کردند.
تیم ملی تیراندازی با کمان ایران با ۱۴ کماندار ۲۸ اسفند ماه راهی تایلند شد و هدایت این تیم را پارک میوک وون کره ای به عهده دارد .
اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امید طاهری، صادق اشرفی، متین سبزی، وحید بهدانی، پریسا براتچی، فرشته قربانی، افسانه شفیعی، پریسا روحانیان، پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور، رضا آزادگان و مهرداد فلاحی ملی پوشان اعزامی به این رقابت ها هستند.
این رقابت ها از اول فروردین ماه آغاز شده است و فردا (پنجم )به کار خود پایان می دهد.

انتهای پیام /