فرهنگ شهری
کد خبر : 2517
چهارشنبه - 25 اسفند 1395 - 17:15

خاطره جالب مریم سعادت از گرایش به تئاتر عروسکی

مریم سعادت بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و عروسک‌گردان می‌گوید که از ابتدا قرار نبوده وارد دنیای تئاتر عروسکی شود بر حسب اتفاق به این رشته سوق پیدا کرده و بعد فهمیده که چه دنیای عجیبی عروسک‌ها دارند.

خاطره جالب مریم سعادت از گرایش به تئاتر عروسکی

به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از فارس، مریم سعادت بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و عروسک‌گردان شب گذشته در برنامه خندوانه شرکت کرده و خاطراتی از چگونگی روی آوردنش به عرصه تئاتر عروسکی تعریف کرد.

وی در این باره عنوان کرد: دیپلمم هنرهای تجسمی بود دوست داشتم طراحی صحنه بخوانم روزی که برای گرفتن کارت رفتم متوجه شدم اشتباه رفته‌ام و آن روز ، روز امتحان است نه توزیع کارت. پشت در بودم مدام در می‌زدم هر چه قدر بقیه می‌گفتند سال بعد من گوش نمی‌دادم تا اینکه رییس دانشگاه آمد و من بغض کردم و او هم گفت که فردا با بچه‌های عروسکی امتحان بدهم.

خلاصه قرار شد اگر پذیرفته شدم کمک کند تا تغییر رشته بدهم اما من ترم اول را هم مجبور شدم بخوانم، از بین دو هزار متقاضی، فقط چهار نفر می‌خواستند من هم یکی از آنها شدم یک ترم خواندم و بعد فهمیدم چه دنیای گسترده و عجیب و غریبی است خلاصه علاقه‌مند شدم و در این رشته باقی ماندم.

این صدا پیشه نوک‌طلا و عروسک‌گردان زی‌زی‌گولو اظهار داشت: سال ۶۹ مرضیه برومند دوست صمیمی و معلم همیشگی‌ام مشغول ساخت «آرایشگاه زیبا» بود و من مشغول ساخت عروسک و کارگردانی. او به همراه رسول نجفیان و احمد بهبهانی فیلمنامه سریالش را می‌نوشت که من پیشنهاد دادم اگر نقش کوچکی باشد بازی کنم و یکی از دخترهایی شدم که رضا بابک به خواستگاریش می‌رفت.

انتهای پیام/