به گزارش «شورا نیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش حامیان “دولت مردم” امروز عصر در حوزه هنری اظهار داشت: در ٢٩ اردیبهشت ملت سکان مدیریت اجرایی کشور را مشخص خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما واقعیت‌های تلخ و شیرین در کشورمان این روز‌ها زیاد می‌بینیم. واقعیت شیرین این است که کشور ما ثروتمند است فقط در حوزه نفت و گاز رتبه اول جهان را داریم.

قالیباف گفت: در حوزه منابع انسانی امروز ما جزء جوان‌ترین کشورهای جهان هستیم در حالی که بسیاری از کشور‌ها امروز بحران نیروی انسانی دارند. امروز مهندسین فارغ التحصیل ما با کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا رقابت می‌کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه کشور ما از لحاظ اقلیمی بسیار مطلوب است البته اگر ریزگرد‌ها بگذارند، ادامه داد: ظرفیت‌ها و قوت‌های کشور ما بسیار است که باید به درستی مدیریت شوند.

وی اظهار داشت: وقتی به تاریخ نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که وقتی دولت‌های نالایق سرکار می‌آیند و اشرافی گری، تنبلی و دوری از مردم رویه دوره قاجار می‌شود، مردم باید هزینه آن را با انقلاب مشروطیت دهند.

قالیباف گفت: وقتی مردم به طرق مختلف از میدان به در می‌شوند نتیجه آن رژیم منحوس و سرباز بی، چون و چرای آمریکا شد که هزینه آن را امام محرومان که جز برای خدا سخن نگفت و گام برنداشت داد که نتیجه آن انقلاب مردمی اسلامی شد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ما همه با هم در ١٢ فروردین عهد بستیم که مردم در سرنوشت شان دخیل شوند و در عرصه‌های مختلف سهیم باشند، اما متاسفانه هر چقدر فاصله گرفتیم، روز به روز تاثیر مردم کاهش یافت.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس که افتخار کسب کردیم همه مردم به میدان آمدند مجاهدت کردند و اگر نبودند ارتش و سپاه هم نمی‌توانست موفق شود، گفت: سوال ما از دولتمردان این است که با این همه ظرفیت چرا باید رکود و بیکاری بر اقتصاد و کشور ما سیطره کند.

قالیباف با اشاره به اینکه امروز همه آمارها نشان می دهد ازدواج کاهش و طلاق افزایش پیدا کرده است، گفت: فاصله بین یک زندگی شیرین و باتداوم با یک زندگی فروپاشی شده تنها در دو سال به معنی داشتن و نداشتن یک شغل است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز نزدیک به ٢۵ میلیارد دلار قاچاق کالا صورت می گیرد، بیان کرد: ۴ درصد حوزه نفوذ دارند و کسی جلوی آنان نمی ایستد.

وی گفت: دلالان زالو صفت هستند که سودها را می برند. ما باید سایه سنگین این دلالان و واردات چی ها را از کشور برداریم. تلاش ما این است که فرصت ادامه این روند را ندهیم چون جوانان ما با این اوضاع فرصت ارتقا و رشد ندارند.

قالیباف اظهار داشت: امروز یک تعداد افراد فرصت طلب، منفعت طلب می‌خواهند با نفوذ، ثروت، تهدید و تطمیع بیشترین منفعت را از سرمایه کشور ببرند، بدون اینکه هیچ کاری انجام دهند و تلاشی کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی با مردم حرف می‌زنند وعده ١٠٠ روزه می‌دهند و بعد می‌گویند ما کی گفتیم؟! حل مشکلات نیازمند ١٠٠ سال است مردم که صبر أیوب و عمر نوح ندارند.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم، داریم و می‌شود چرا که با تکیه بر داشته‌های خودمان و با برگشتن مردم به صحنه اداره کشور این مشکلات حل شدنی است.

وی با اشاره به اینکه روزهای اول جنگ حتی برای داشتن یک خمپاره ۶۰ با برد ۱۲۰۰ متر، محدودیت داشتیم، متذکر شد: مردم در کمتر از سه، چهار سال توانستند موشک بسازند.

قالیباف تاکید کرد: آن جایی که مردم در صحنه هستند نشان دادند هم داریم، هم می شود، هم می توانیم.

وی تصریح کرد: چرا امروز باید بیکاری آنچنان گریبان گیر خانواده ها شود که فرزندان شرمنده پدران و پدران شرمنده فرزندان خود باشند؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در حالی که تروریست ها به دنبال این هستند یک جلیقه انفجاری وارد کشور کنند و این جزیره امن را به هم بزنند ولی قادر نیستند، چطور می شود نزدیک به ۲۵ میلیارد دلار قاچاق از ریل ها و جاده ها وارد کشور شده و توزیع شود؟!

وی افزود: شما باور می کنید در کشور این مسئله را نفهمند و ندانند جز اینکه ۴ درصد حوزه نفوذ داشته و بقیه را تحت تاثیر قرار داده اند؟
قالیباف با بیان اینکه خود ما در روستا زندگی کردیم و معنی کشاورزی را می دانیم، اظهار داشت: وقتی یک تولید کننده محصولات کشاورزی و صنعت می خواهد کالای خود را وارد بازار کند، حتی نمی تواند هزینه های تمام شده خود را پوشش دهد و حداقل سود را می برد.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت: ۴ درصدی ها حتی در قانون گذاری، قانون شکنی و دور زدن قانون هم اثر می گذارند.

وی ادامه داد: وقتی دولت رویه دوری از مردم و اشرافی گری را سبقه خودش قرار دهد، نتیجه این می شود که فرصت های برابر اجتماعی و اقتصادی از جامعه گرفته می شود.

قالیباف تاکید کرد: در آینده به جای اینکه یک کشور وارداتی باشیم، کالاهای ایرانی را در همه جای دنیا خصوصا بازارهای منطقه خواهیم دید.

انتهای پیام/