به گزارش «شورا نیوز» و به نقل از شورا‌آنلاین، در حالیکه شمارش معکوس برای اعلام لیست نهایی ۲۱ نفره اصلاح طلبان و اصولگرایان شورای شهر تهران آغاز شده، اخبار غیر رسمی و گمانه زنی های زیادی در خصوص نفرات نهایی راه یافته به لیست این دو جناح سیاسی وجود دارد.

یکی از نکاتی که در خصوص اسامی مطرح شده وجود دارد، حضور فرزندان چهره های سرشناس در لیست نهایی اصولگرایان و اصلاح طلبان است که در نوع خود جالب و قابل تامل است.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد که آقازاده هایی چون میثم مظفر (فرزند حسین مظفر وزیر سابق آموزش و پرورش)، فاطمه قاسمی(فرزند رستم قاسمی وزیر سابق نفت)، فاطمه صالحی(فرزند سرلشگر صالحی فرمانده ارتش) و مهدی رادان (فرزند سردار رادان جانشین سابق نیروی انتظامی) در لیست ۶۳ نفره اصولگرایان که مورد نظرسنجی قرار گرفت حضور داشتند و گفته می شود که یک و یا دو نفر از آن ها در لیست نهایی ۲۱ نفره اصولگرایان حضور قطعی خواهند داشت.

در جناح سیاسی دیگر نیز اصلاح طلبان با آقازاده هایی چون حامد منتظری (نوه آیت الله منتظری)، مهدی موسوی لاری( فرزند حجت‌السلام عبدالواحد موسوی لاری وزیر سابق کشور)، مهدی مازنی( فرزند حجت‌الاسلام احمد مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی) مواجه هستند که برای قرار گرفتن در لیست نهایی شورای شهر تهران اعلام آمادگی کرده اند. اینطور که از شواهد و قراین پیداست از بین این نفرات نیز یک گزینه شانس بالایی برای قرار گرفتن در لیست ۲۱ نفره نهایی اصلاح طلبان دارد.

البته انتخابات شورای شهر تهران و دو لیست اصلاح طلبان و اصولگرایان آقازاده های دیگری از جمله محسن هاشمی و محمد مهدی تندگویان را نیز به خودش خواهد دید که به نظر می رسد حضورشان در لیست های نهایی این دو جناح سیاسی تقریبا قطعی است.

انتهای پیام/