به گزارش « شورانیوز»، حشمت اله فلاحت پیشه در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور گفت: پتروشیمی اسلام آباد غرب اشتغالزا است و شرایط برای انعقاد قرارداد با طرف های چینی برای ال سی برقرار است لذا رئیس جمهور در این خصوص دستور ویژه دهد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه آهن کرمانشاه عنوان کرد: مقرر بود در ماه های ابتدایی امسال این راه آهن افتتاح شود که هنوز انجام نشده است.

وی در ادامه خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان داشت: سهل انگاری ها در احداث دانشکده فنی مهندسی اسلام آباد غرب صورت گرفته که باید هر چه سریعتر رسیدگی شود.

فلاحت پیشه همچنین در تذکری به رئیس جمهور در خصوص دستور تسریع تدوین آیین نامه های برنامه و بودجه سال جاری به ماده ۲۸ در خصوص احکام مناطق جنگی اشاره و خاطرنشان کرد: قرار بود برای خط منطقه جنگی اسلام آباد غرب تا مرز آیین نامه جدید داده شود اما هنوز این اقدام صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: طبق موافقت نامه با عربستان مقرر شده زائران ایرانی به حج اعزام شوند در حالی که هنوز خسارات گذشته جبران نشده و ضمانت حقوقی برای آینده از سوی عربستان داده نشده است./

پایان پیام