به گزارش «شورا نیوز» به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ عباس جدیدی در سیصد و سی و چهارمین جلسه شورا گفت: همه می دانند تختی با مدالهایش تختی نشد ، تختی با زلزله بویین زهرا بود که تختی شد و امروز هم باید گفت اصغر فرهادی با اسکارهایش نیست که این چنین در یاد مردم ماندگار شده بلکه با همین نرفتن به مراسم اسکار و پاسخ محکمش به ترامپ است که جاودانه شد.

جدیدی در ادامه سخنان خود گفت: با توجه به پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران هر یک از اعضاء گزارش عملکرد خود را درباره اقداماتی که تا کنون در شورای چهارم انجام داده‌اند، ارائه دهند.
وی پیشنهاد داد: جلسه فوق‌العاده‌ای برای ارائه گزارش عملکرد اعضاء در صحن شورای برگزار شود و خبرنگاران نیز حضور داشته باشند تا به سمع و نظر مردم برسانند تا مردم آگاه شوند که در این مدت از دوره چهارم چه فعالیت‌هایی توسط اعضاء صورت گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: در این جلسه هر یک از اعضای شورای شهر مدت کوتاهی و به صورت خلاصه می‌توانند نسبت به شفاف‌سازی و ارائه گزارش عملکرد خود اقدام کنند.

جدیدی بیان داشت: این ارائه گزارش عملکرد کارنامه‌ای است که باید قرائت شود و از سمع و نظر مردم بگذرد و قطعا در آگاهی بخشی به مردم و روشن‌بینی آنها اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/