به گزارش «شورا نیوز» به نقل از خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درمورد تعرفه‌های پزشکی سال ۹۶، گفت: امروز با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کردم که قرار شد قبل از پایان سال، جلسه شورای عالی بیمه تشکیل و متناسب با نرخ تورم تصمیم و به هیات وزیران ارسال شود.

وی ادامه داد: شورای عالی بیمه متناسب با اعتبارات پیش بینی شده در بودجه، تعرفه های پزشکی سال آینده را تعیین خواهد کرد البته منطقی این است که با توجه به نرخ تورم تصمیم گیری شود.

قاضی‌زاده هاشمی همچنین درباره آخرین اقدامات صورت گرفته برای سلامتی مردم خوزستان تاکید کرد: سلامت مردم برای ما مهم است، به خصوص مردمی که در خوزستان در معرض آسیب ها و بیماری های مختلف از جمله بیماری تنفسی قرار دارند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: علاوه بر موضوع ریزگردها، ما بحث پوشش گیاهی را نیز در منطقه خوزستان داشتیم که باعث حساسیت شده بود، در چند سال گذشته مشکلات زیادی از جمله بیماری های تنفسی و شبهه آسمی زیادی داشتیم، خوشبختانه با هرس کردن درختان امسال این بیماری ها خیلی کاهش پیدا کرد.

انتهای پیام/