استان ها
کد خبر : 6420
شنبه - 23 تیر 1397 - 23:35

سرمربی تیم ملی شمشیربازی:هدف ما کسب مدال بازی های آسیایی است

[ad_1] شوکت تردی کلو روز شنبه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی شمشیربازی در همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا بسیار مهمتر از حضور در پیکارهای جهانی چین است افزود: کسب مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی برای ما بسیار حایز اهمیت است و می خواهیم با […]

سرمربی تیم ملی شمشیربازی:هدف ما کسب مدال بازی های آسیایی است

[ad_1]

شوکت تردی کلو روز شنبه در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی شمشیربازی در همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موفقیت در بازی های آسیایی جاکارتا بسیار مهمتر از حضور در پیکارهای جهانی چین است افزود: کسب مدال در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی برای ما بسیار حایز اهمیت است و می خواهیم با دست پر به ایران برگردیم.
وی ادامه داد: شرکت در مسابقات جهانی چین برای شمشیربازان بیشتر جنبه آماده سازی دارد هر چند در این رقابت ها هم با تمام توان ظاهر می شویم.
وی بیان کرد: حضور محمد رضایی، محمد اسماعیلی و امیر رضا کنعانی در بازی های جاکارتا قطعی شده و اکنون نیز برای آماده سازی بهتر آنها در رقابت های جهانی چین که میدان تمرینی بسیار خوبی است، شرکت می کنیم.
این مربی ازبکستانی خاطرنشان کرد: اکنون نیز تمرین آماده سازی خوبی را در همدان سپری می کنیم و فردا (یکشنبه) با عزیمت به تهران، راهی کشور چین می شویم.
وی افزود: رقابت های جهانی چین از دوشنبه هفته جاری آغاز می شود و براساس برنامه سعی شده اردوی همدان به مسابقات جهانی متصل شود تا ملی پوشان در شرایط آمادگی مطلوب قرار گیرند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: پس از بازگشت از مسابقات جهانی نیز اردویی ۱۰ روزه دایر می شود تا ضمن حفظ آمادگی ملی پوشان، حضور موفقی در بازی های جاکارتا داشته باشیم.
اردوی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه هم اکنون در خانه شمشیربازی شهر همدان دایر است.
۲۰۸۷/۷۵۲۰

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد