گزارش شهر
کد خبر : 6394
جمعه - 22 تیر 1397 - 16:55

رقابت کاپیتان های تیم ملی درمستطیل سبزمازندران

[ad_1] به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگارایرنا،علی دایی با سایپا تهران درلیگ برترفصل گذشته به رقابتهای جام قهرمانی باشگاههای آسیا راه یافت و جواد نکونام توانست نساجی قائمشهر را پس از ۲۵ سال به لیگ برتربرساند و هر دو کاپیتان اسبق تیم ملی سال فوتبالی ۹۶ را با موفقیت به پایان رساندند.تیم های […]

رقابت کاپیتان های تیم ملی درمستطیل سبزمازندران

[ad_1]

به گزارش شورا نیوز به نقل از خبرنگارایرنا،علی دایی با سایپا تهران درلیگ برترفصل گذشته به رقابتهای جام قهرمانی باشگاههای آسیا راه یافت و جواد نکونام توانست نساجی قائمشهر را پس از ۲۵ سال به لیگ برتربرساند و هر دو کاپیتان اسبق تیم ملی سال فوتبالی ۹۶ را با موفقیت به پایان رساندند.
تیم های علی دایی سرمربی ساپیا تهران و جواد نکونام سرمربی نساجی قائمشهر برای آمادگی پیش فصل هیجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر درزمین شهدای زیارکلاء شهرستان سیمرغ ( کیلاکلاء ) مازندران به میدان می روند.
جدای از برد و باخت ،این دیداردوستانه خط و نشان پرافتخارترین کاپیتان های اسبق تیم ملی برای تیم های فوتبالی لیگ برتری فصل جاری است و این نخستین باری است که ۲ کاپیتان پرافتخار با ۲ تیم متفاوت به زمین سبز فوتبالی می روند.
علی دایی با ۱۴۹ بازی در تیم ملی و ۱۰۹ گل زده همچنان رکورد بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال مردان جهان را در اختیار دارد و جواد نکونام با ۲ بازی بیشتر از دایی ( ۱۵۱) در تیم ملی کشورمان و ۴۱ گل زده رکوددار بیشترین سابقه حضور در تیم ملی را درکارنامه اش دارد.
مدیررسانه ای نساجی قائمشهر گفت که دیدار دوستانه ۲ تیم ساعت ۱۸ روز جمعه ۲۲ تیرماه ( امروز) در زمین زیارکلا شهرستان سیمرغ برگزار می شود.
مهدی یکتا روزجمعه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود:این بازی برای تماشاگران آزاد است ومشکلی برای تماشا وجود ندارد.
زمین زیارکلا سیمرغ زمین دوم باشگاه نساجی قائمشهر برای هیجدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر اعلام شده است.
زمین اصلی و خانگی نساجی قائمشهر شهید وطنی این شهر است که درحال حاضردردست مرمت و بازسازی قرار دارد و پیش بینی می شود تا چهارم مردادماه برای بازی نخست نساجی در برابر ذوب آهن آماده شود.
نساجی تنها نماینده فوتبالی مازندران پس از ۱۳ سال دوری از رقابت های لیگ برتر است.
۶۹۸۲/۱۸۹۹

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر