گزارش شهر
کد خبر : 6368
چهارشنبه - 20 تیر 1397 - 19:51

۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، سیدمحمود نوابی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از صنعتگران برتر چهارمحال و بختیاری، میزان کشفیات کالاهای قاچاق در سال گذشته را ۵۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.وی ادامه داد: برای تحقق شعار امسال در راستای حمایت از کالای ایرانی باید قاچاق کالا همتراز قاچاق موادمخدر در صدر توجهات قرار […]

۱۹۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، سیدمحمود نوابی روز چهارشنبه در آیین تجلیل از صنعتگران برتر چهارمحال و بختیاری، میزان کشفیات کالاهای قاچاق در سال گذشته را ۵۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی ادامه داد: برای تحقق شعار امسال در راستای حمایت از کالای ایرانی باید قاچاق کالا همتراز قاچاق موادمخدر در صدر توجهات قرار گیرد.
نوابی ادامه داد: تولیدکنندگان نیز باید کالایی با کیفیت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند تا تحقق این هدف میسر شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با بیان اثرات سوء تحریم ها در وضعیت صنایع تاکید کرد: احساس تحریم باید در سایر قوا نیز ایجاد شود تا همه بصورت یکپارچه وارد عمل شوند.
نوابی تصریح کرد: حال که امکان حمایت های مالی از تولیدکنندگان دشوار به نظر می رسد، باید با تکریم و ترفیع جایگاه اجتماعی این قشر از مانع تراشی برای امر تولید در جامعه کاست.
وی تشکیل ۱۰ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف از سه هزار و ۶۰۰ بازرسی وزارت صنعت و معدن و تجارت در سال گذشته را برای ایران ناشایست خواند و افزود: دیدگاه سودجویانه و سوء استفاده از مصرف کنندگان باید در کشور ریشه کن شود و این تغییر را باید از خودمان آغاز کنیم.
نوابی در ادامه از عملکرد صدا و سیما در پخش تبلیغات اغوا کننده و اغراق آمیز انتقاد و بیان کرد: صدا و سیما باید به جای این گونه تبلیغات به معرفی کارآفرینان و تولیدکنندگان برتر اهتمام ورزد.
تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، در این آیین از حدود ۲۵ واحد تولیدی برتر، پنج واحد معدنی، چهار طرح صنعتی نمونه و ۲ مسئول کنترل کیفی برتر این استان تجلیل شد.
۸۱۲۵/۲۰۹۷/۶۰۲۱

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر