گزارش شهر
کد خبر : 5964
چهارشنبه - 23 خرداد 1397 - 12:39

۵۰ میلیارد ریال برای جشن رمضان در کشور هزینه شد

[ad_1] تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، حسین پیرعلی سه شنبه شب در آیین کتابت آیات قرآن کریم در شهر خورموج استان بوشهر افزود: نظام جمهوری اسلامی زمینه های بسیار مناسبی برای برنامه ریزی گسترده در امر نشر فرهنگ قرآن در جامعه ایجاد کرده است. وی اضافه کرد: قرآن کریم سفره ای است که خدای […]

۵۰ میلیارد ریال برای جشن رمضان در کشور هزینه شد

[ad_1]

تحریریه خبر شورا نیوز : ایرنا، حسین پیرعلی سه شنبه شب در آیین کتابت آیات قرآن کریم در شهر خورموج استان بوشهر افزود: نظام جمهوری اسلامی زمینه های بسیار مناسبی برای برنامه ریزی گسترده در امر نشر فرهنگ قرآن در جامعه ایجاد کرده است.
وی اضافه کرد: قرآن کریم سفره ای است که خدای متعال به وسیله پیامبر اکرم (ص) برای بشر گسترده است که همه انسان ها به مقدار و استعداد خویش می توانند از آن استفاده کنند.
پیرعلی بیان کرد: در بازدید از نمایشگاه های علوم قرآنی، عکس جلوه های رحمانی قرآن کریم، کتابت آیات وحی و رونمایی از قرآنی که به خط هنرمندی از شهرستان دشتی کتابت شده متوجه دین مداری و فرهنگ غنی مردم این دیار شدم.
مسئول مسابقات و محافل قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پرونده روستای چارک دشتی برای ثبت به عنوان دهکده قرآنی در دست بررسی است و امیدواریم این روستای قرآنی این لقب را برای خود ثبت کند.
در این آیین قرآن کتابت شده توسط سید محمد علوی هنرمند خوشنویس شهرستان دشتی رونمایی و از سید عبدالمحمد جعفری، سید نظام الدین موسوی، سید ابراهیم موسوی، حمید ذاکری، حسین رستمی، سیف الله خلیلی، قادر پارسافر و مریم رضایی که آیاتی از قرآن کریم را کتابت کردند، تقدیر شد.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۸۰ کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر