استان ها
کد خبر : 5954
سه شنبه - 22 خرداد 1397 - 16:59

شهروند ساری با هشت بازیکن قرارداد بست

[ad_1] سعید نجاریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۶ بازیکن در فصل پیش از این با شهروند قرارداد داشتند و این فصل نیز تیم لیگ برتر را همراهی می کنند.وی گفت : برای حضور مقتدر در لیگ برتر فصل آینده تاکنون با شهرام شریف زاده از فرش مشهد […]

شهروند ساری با هشت بازیکن قرارداد بست

[ad_1]

سعید نجاریان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ۶ بازیکن در فصل پیش از این با شهروند قرارداد داشتند و این فصل نیز تیم لیگ برتر را همراهی می کنند.
وی گفت : برای حضور مقتدر در لیگ برتر فصل آینده تاکنون با شهرام شریف زاده از فرش مشهد قرار داد منعقد شد و تا شروع فصل نیز ۲ بازیکن لیگ برتری جدید به شهروند اضافه خواهند شد.
نجاریان مهمترین اتفاق شیرین برای شهروند در لیگ برتر فصل آینده را بازگشت حمیدرضا ره انجام و امیر حسین رسولی دانست که پیش از دو فصل برای گذراندن خدمت سربازی در مقاومت البرز توپ می زدند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر ساری گفت که در این فصل نیز همانند گذشته از بازیکنان تیم پایه شهروند استفاده می شود.
وی بهره گیری از جوانان برای تیم بزرگسال شهروند را ایجاد انگیزه ، ارتقاء سطح کیفی بازی این گروههای سنتی و کاهش هزینه اعلام کرد.

** ۲۲ خرداد ، شروع تمرین شهروند
نجاریان همچنین گفت که تمرین شهروند ساری با حضور بازیکنان جدید و پایه این تیم از امروز سه شنبه ۲۲ خردادماه شروع می شود.
به گفته وی ، بازیکنان شهروند ساری ساعت ۱۶ عصر امروز در سالن بهروش این شهر تمرینات آمادگی خود را زیر نظر اسماعیل پور سرمربی فصل گذشته این تیم از سر می گیرند .
شهروند ساری تنها نماینده مازنی ها در رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاههای ایران است که فصل گذشته این رقابت ها را با سقوط دو پله ای نسبت به سال ۹۵ با کسب رده نهم جدول به اتمام رساند.
۶۹۸۲/۱۶۵۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع

این خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و مسئولیت آن به عهده منبع می باشد