گزارش شهر
کد خبر : 5892
جمعه - 18 خرداد 1397 - 08:19

نابودی خانه سست عنکبوت نزدیک است

[ad_1] حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آذر ماه سال ۹۵ در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر موضوع نبود اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را مطرح کرده و فرمودند: رژیم صهیونیستی هم‌ چنان که قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در […]

نابودی خانه سست عنکبوت نزدیک است

[ad_1]

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آذر ماه سال ۹۵ در دیدار با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بار دیگر موضوع نبود اسرائیل تا ۲۵ سال آینده را مطرح کرده و فرمودند: رژیم صهیونیستی هم‌ چنان که قبلاً گفته‌ایم به شرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت.
همانطور که مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند، دور نیست روزی که ملت شریف فلسطین به خانه‌های خود بازگردند و مسلمانان بتوانند در قدس به عنوان قبله اول خود نماز برپا دارند.
دسیسه امروز آمریکا فتنه انگیزی و ایجاد جنگ و درگیری و اختلاف بین کشورهای اسلامی است و با این اقدامات به حاشیه راندن موضوع فلسطین و جنایت های رژیم کودک کش اسرائیل را دنبال می کند تا چند سال دیگر به موجودیت ننگین این رژیم غاصب بیفزاید.
موضوع خروج از برجام و جنجال دولت آمریکا درباره موضوع ایران و بدعهدی این کشور در یک معاهده بین المللی در حقیقت سرپوش گذاشتن بر اهداف اصلی آنان یعنی تقویت امنیت رژیم صهیونیستی و حمایت از صهیونیست ها است که اقدام واشنگتن در انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس شریف برای دستیابی به این هدف صورت گرفت.
ساختار اجتماعی رژیم غاصب نیز امروز با چالش ها و مشکلات بسیاری مواجه بوده و مورد تهدید است. همین ضعف ساختاری باعث شده تا آمریکا برای ادامه حیات این رژیم تلاش های خود را گسترده تر کرده و با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی موضوع فلسطین را به حاشیه براند اما در مقابل جمهوری اسلامی ایران به عنوان سرسلسله کشورهای محور مقاومت با شناخت درست از توطئه های استکبار اجازه نمی دهد که آرمان فلسطین فراموش شود.
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری با دعوت از مردم برای حضور گسترده در مراسم روز قدس تاکید کرد: آزادی قدس شریف، آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است و دور نیست زمانی که مسلمانان نماز را در قدس برپا کنند.
وی در پیامی به ملت ایران با اشاره به اینکه مردم کشورمان همه ساله به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در راهپیمایی عظیم این روز شرکت کرده اند، افزود: روز قدس امسال، ویژگی های خاصی دارد؛ امسال علاوه بر اینکه هفتادمین سالروز اشغال سرزمین فلسطین است، شاهد آن هستیم که بیت المقدس، سرزمین مورد احترام همه مسلمانان برخلاف تمام مقررات و قوانین بین المللی از سوی آمریکا به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر صهیونیستی شناخته شده است.
وی اظهار داشت: امسال همچنین شاهد ظلم و جنایت بیشتر بر مردم مظلوم فلسطین و به ویژه ساکنان غزه هستیم و از سوی دیگر در ماه‌های گذشته شاهد دوره‌گردی بیشتر سران رژیم صهیونیستی به منظور ایران هراسی و تلاش علیه منافع ملت بزرگ ایران بوده ایم.
رییس جمهوری تصریح کرد: از همین رو از همه مردم عزیز ایران، دارای هر تفکر و اعتقادی هستند، انتظار دارم با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس، این پیام را به رژیم غاصب صهیونیستی بدهند که سرزمین فلسطین و قدس شریف را فراموش نکرده‌اند و آزادی قدس شریف همچنان آرمان مقدس ملت ایران و همه مسلمانان است.
آرمان فلسطین هدف همه ملت های آزادی خواه و تحت ستم جهان است و هرگز به فراموش سپرده نمی شود و امروز سران رژیم غاصب صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری از به خطر افتادن موجودیت خود در هراس هستند و دورگردی های اخیر نخست وزیر ورشکسته اسرائیل و دستپاچگی آنان برای ایجاد ائتلاف علیه ایران اسلامی خود گواه این واقعیت است.
صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز گفت: سکوت، همراهی و همدستی کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر در این جنایات، رسواگر ریاکاری و افکار پلید و ظالمانه این دولت هاست که توانسته این رژیم کودک کش را سرپا نگه دارد.
وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت راهبری حکیمانه و مدبّرانه مقام معظم رهبری مدظله العالی، آرمان آزادی بیت‌المقدس و رهایی ملت فلسطین، جغرافیای تحت نفوذ قدرت‌های سلطه‌گر را نیز تحت تأثیر قرار داده و رؤیای شوم صهیونیست‌ها در سیطره بر نیل تا فرات و تحقق خاورمیانه بزرگ را دیگر باطل نموده است و روزشمار اضمحلال این لکه ننگین تاریخ آغاز شده است.
مسئولان دولت و نهادهای انقلاب اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت یکپارچگی و وحدت بیشتر جهان اسلام در دفاع از آرمان فلسطین مردم را به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.
۱۵۳۵

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر