گزارش شهر
کد خبر : 5896
جمعه - 18 خرداد 1397 - 16:57

تابوت اسراییل روی دوش روزه داران تهران

[ad_1] به گزارش خبرنگار ایرنا استان تهران از خیابان انقلاب، این راهپیمایان همچنین شعارهای ‘ مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود’ سر دادند.یکی از حمل کنندگان این تابوت در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: ما تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس گوش به فرمان رهبری ایستاده ایم.راهپیمایان همچنین پلاکاردها و پارچه نوشته […]

تابوت اسراییل روی دوش روزه داران تهران

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ایرنا استان تهران از خیابان انقلاب، این راهپیمایان همچنین شعارهای ‘ مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود’ سر دادند.
یکی از حمل کنندگان این تابوت در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: ما تا نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس گوش به فرمان رهبری ایستاده ایم.
راهپیمایان همچنین پلاکاردها و پارچه نوشته هایی با مضمون «فرعون امروز، آمریکا و رژیم صهیونیست است، مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل» در دست داشتند.
راهپیمایی روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز با حضور مردم روزه دار سراسر کشور آغاز شد که این آئین در تهران در قالب مسیرهای دهگانه منتهی به میعادگاه نماز جمعه در دانشگاه تهران جریان دارد.
همه ساله در روز جهانی قدس مسلمانان سراسر جهان با برپایی راهپیمایی‌های گسترده، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی حمایت خود را از آرمان فلسطین اعلام می‌دارند.
۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ هجری شمسی، به فرمان حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شد.
قرار است امروز در پایان راهپیمایی روز جهانی قدس بیانیه ای در محکومیت جنایات اسرائیل و آمریکا علیه مردم مظلوم فلسطین صادر شود.
تهرام/۹۳۴۳/۱۱۰۹/ ۱۰۰۸

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر