[ad_1]

رضا فلاح عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز ۹ تیم شامل ۶۰ نفر نیروی امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان و تیم های محلی از شهرستان های جنوبی این استان عملیات جست و جو و نجات را ادامه می دهند.
وی اظهار داشت: تیم موتورسواران، امداد کوهستان، آنست، اداره عملیات و واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کرمان و همچنین تیم های امدادی این سازمان در هفت شهرستان جنوبی از جمله جیرفت، منوجان، قلعه گنج، کهنوج و رودبار جنوب به کوهستان های نودژ منوجان برای یافتن این فرد مفقودی اعزام شدند.
وی گفت: اینک نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در هشتمین روز با تمامی توان به صورت هوایی با بالگرد و تجسس زمینی وارد عمل شدند و تیم آفرود سواران کویرنورد نیز امشب به امدادگران اضافه خواهد شد تا این عملیات نجات با قدرت بیشتری پیگیری شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: روز گذشته بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمان با مجوز مقام های امنیتی این استان در طی پنج سورتی پرواز، هشت ساعت بر فراز کوههای نودژ به تجسس هوایی پرداخت اما فرد مفقودی پیدا نشد.
وی افزود: تلاش برای یافتن یک کودک ۶ ساله همچنان ادامه دارد.
سه کودک ۶ تا ۱۰ سال، هفتم خردادماه برای تفریح و سرگرمی به کوه های نودژ روستای عباس آباد پاتک شهرستان منوجان رفته و مفقود شدند و در سه روز نخست ۲ کودک توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان و نیروهای محلی پیدا شدند.
۳۰۲۹/۷۴۲۰/ ۵۰۵۴

انتهای پیام /*

[ad_2]

منبع خبر