استان ها
کد خبر : 5700
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 09:20

ویژه ‌برنامه های «روز بیداری» و«قبله بیداری» در شبکه قزوین

[ad_1] ابوالفضل معصومی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: روز قدس از مناسبت های مهم کشور است که همه ساله با حضور خبرنگاران ایران و جهان این رویداد بخوبی منعکس می شود. وی افزود: در این روز صدا و سیمای استان هم ویژه برنامه هایی را پیش بینی کرده و ضمن انعکاس خبری این […]

ویژه ‌برنامه های «روز بیداری» و«قبله بیداری» در شبکه قزوین

[ad_1]

ابوالفضل معصومی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: روز قدس از مناسبت های مهم کشور است که همه ساله با حضور خبرنگاران ایران و جهان این رویداد بخوبی منعکس می شود.

وی افزود: در این روز صدا و سیمای استان هم ویژه برنامه هایی را پیش بینی کرده و ضمن انعکاس خبری این رویداد برای تبیین اهمیت این روز در رادیو و تلویزیون هم برنامه های ویژه ای تدارک دیده است.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: این ویژه ‌برنامه ها علاوه بر پوشش حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، تاریخچه‌ انتفاضه، اهمیت موضوع فلسطین، دستاوردهای نامگذاری روز قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) را بازگو و خوی تجاوزگرانه‌ رژیم اشغالگر قدس را نیز برای مخاطبان افشا می‌ کند.

وی افزود: انعکاس حضور گسترده مردم، تماس های تلفنی و پیامک‌های مخاطبان، مسابقه تلفنی، گفتگو با مردم، گفتگو با کارشناسان، شاعران و دانشجویان خارجی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین از جمله بخش‌های ویژه‌ برنامه‌ های «روز بیداری» و «قبله بیداری» است.

معصومی فر اظهارداشت: در راهپیمایی روز قدس امسال سیمای مرکز قزوین از امکانات فنی جدید برای پوشش زنده و سیار راهپیمایی روز جهانی قدس بهره خواهد گرفت و علاوه بر این در ۴ ایستگاه در محدوده سه راه خیام، سبزه میدان، ورودی مسجدالنبی و داخل مسجد النبی هم حضور گسترده مردم را پوشش تصویری خواهد داد.

وی بیان کرد: ویژه‌ برنامه تلویزیونی «روز بیداری» به تهیه کنندگی افشین بصیری، نبی اله نظری، اسماعیل صادقی و بابک حسینیان و ویژه برنامه رادیویی «قبله بیداری» به تهیه کنندگی فرشته یارقلی از ساعت ۸:۳۰ روز جمعه ۱۸ خرداد ماه آغاز می شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد