استان ها
کد خبر : 5661
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 01:46

موفقیت‌های کشور بدون هدایت رهبری ممکن نیست

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی قدسی شامگاه چهارشنبه در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور آیت الله نوری همدانی و برخی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در روز ارتحال امام راحل، کشور را از حالت انفعال خارج خواهد کرد و همه مسئولان […]

موفقیت‌های کشور بدون هدایت رهبری ممکن نیست

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی نجفی قدسی شامگاه چهارشنبه در مراسم ضیافت افطاری دارالقرآن علامه طباطبایی که با حضور آیت الله نوری همدانی و برخی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری در روز ارتحال امام راحل، کشور را از حالت انفعال خارج خواهد کرد و همه مسئولان باید آن را مد نظر خود قرار دهند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی افزود: رهبر معظم انقلاب بحث توان موشکی و ادامه مسیر هسته‌ای را مورد تأکید قرار دادند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری با مدیریت و درایت خردمندانه خود، کشتی انقلاب اسلامی را در این دریای متلاطم راهبری کردند،‌ گفت: این نعمت رهبری یکی از بزرگترین نعمت‌هایی است که خداوند نصیب ما کرده است و پیشرفت‌ها بدون رهبری ممکن پذیر نخواهد بود و رهبر معظم انقلاب هوشیارانه انقلاب اسلامی را سکان داری می‌کنند.

نجفی قدسی افزود: بسیاری از بزرگان و علمای دین نیز بر این امر واقف هستند که بهترین کسی که می‌تواند این انقلاب را مدیریت کند ایشان هستند.

وی ادامه داد: ما مفتخریم که بعد از امام راحل کسی سکان داری انقلاب را به دست گرفته که بهترین فرد موجود است و در این سال‌ها هجمه‌ها بسیار زیاد بوده است و ملت باید محکم پشت رهبری بایستند و اتحاد خود را حول محور رهبری داشته باشند.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: دشمنان می‌خواهند نعمت رهبری را از ما بگیرند که همه باید در این زمینه هشیار باشیم و آنان می‌دانند که موفقیت‌های کشور در سایه رهبری آیت الله خامنه‌ای است.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد