استان ها
کد خبر : 5687
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 08:24

ماندگاری مسافر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

[ad_1] مجید نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ماندگاری مسافر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، اظهار داشت: ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه بخش گردشگری است. وی با اشاره به اینکه افزایش ماندگاری مسافر در این استان مسئله بسیار مهمی است، بیان کرد: […]

ماندگاری مسافر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

[ad_1]

مجید نظری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ماندگاری مسافر در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته است، اظهار داشت: ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری زمینه ساز توسعه بخش گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه افزایش ماندگاری مسافر در این استان مسئله بسیار مهمی است، بیان کرد: افزایش ماندگاری مسافر و گردشگر در این استان موجب ایجاد اشتغال و رونق بخش گردشگری می شود.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای افزایش ماندگاری مسافر در این استان بهره گرفت، بیان کرد: افزایش خدمات گردشگری در این استان ضروری است.

توسعه بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های دولت است

وی با اشاره به افزایش ورود مسافر و گردشگر طی هفته جاری، بیان کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب گردشگری به مسافران چهارمحال و بختیاری اندیشیده شده است.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شهرستان سامان، کوهرنگ، شهرکرد و بروجن دارای بیشترین آمار مسافر و گردشگر طی هفته جاری بودند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه توسعه بخش گردشگری در چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های دولت است، بیان کرد: مهمترین ظرفیت توسعه ای چهارمحال و بختیاری  بخش گردشگری است که مورد توجه قرار گرفته است.

معاون عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: جذب سرمایه گذار در بخش گردشگری چهارمحال و بختیاری از مهمترین برنامه های دولت در این استان است.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد