استان ها
کد خبر : 5683
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 08:09

توضیحات استاندار کرمانشاه درباره حذف سهمیه منطقه آزاد قصرشیرین

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز طی سخنانی درباره حذف سهمیه منطقه آزاد قصرشیرین اظهار داشت: براساس مصوبه سیزدهم خردادماه هیأت دولت، قرار است مناطق ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آبادغرب فعال شود. وی افزود: این مصوبه تاکید کرده که ما بتوانیم منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و منطقه ویژه اقتصادی […]

توضیحات استاندار کرمانشاه درباره حذف سهمیه منطقه آزاد قصرشیرین

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز طی سخنانی درباره حذف سهمیه منطقه آزاد قصرشیرین اظهار داشت: براساس مصوبه سیزدهم خردادماه هیأت دولت، قرار است مناطق ویژه اقتصادی قصرشیرین و اسلام آبادغرب فعال شود.

وی افزود: این مصوبه تاکید کرده که ما بتوانیم منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب و منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین را فعال کنیم و سرمایه گذار جذب کنیم و بخش خصوصی بتواند فعالیت‌های خود را انجام دهد.

بازوند بیان کرد: در رابطه با قصرشیرین نیز باید هرچه سریع‌تر بتوانیم سرمایه گذار جذب کنیم تا فعالیت‌های اقتصادی خود را شروع کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین در خصوص لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین  گفت: این لایحه پیشتر در هیأت دولت به تصویب رسیده و هم اکنون برای تصویب نهایی در اختیار مجلس شورای اسلامی است.

وی گفت: منطقه آزاد قصرشیرین جزو مناطق هفت گانه‌ای است که در مجلس شورای اسلامی در دستور کار است. ما بشدت پیگیر هستیم که این اتفاق بیفتد و منطقه آزاد تجاری می تواند در توسعه کل استان نقش بسزایی داشته اشد و مجمع نمایندگان به صورت ویژه پیگیر موضوع هستند.

گفتنی است، خبرها حاکی از آن است که لایحه منطقه آزاد تجاری قصرشیرین همراه با سایر مناطق هفت گانه استانها به زودی در مجلس شورای اسلامی مطرح و به رأی گذاشته می شود.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد