استان ها
کد خبر : 5765
پنجشنبه - 17 خرداد 1397 - 10:52

اجرای تعزیه شهادت امام علی(ع) در شب‌های قدر گراش

[ad_1] به گزارش خبرنگار مهر، گروه تعزیه‌خوانی هیئت شاهزاده قاسم(ع) در شب‌های ۲۰ و ۲۲ رمضان مصادف با ۱۴ و ۱۶ خردادماه ۹۷ تعزیه شهادت حضرت امام علی(ع) را اجرا کرد. این تعزیه در ساعت ۲۲ به عنوان برنامه ویژه‌ شب‌های قدر در مسجد امیرالمومنین (ع) در بلوار شهید منفرد برگزار شد. محمدمهدی سروش، تعزیه‌گردان […]

اجرای تعزیه شهادت امام علی(ع) در شب‌های قدر گراش

[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تعزیه‌خوانی هیئت شاهزاده قاسم(ع) در شب‌های ۲۰ و ۲۲ رمضان مصادف با ۱۴ و ۱۶ خردادماه ۹۷ تعزیه شهادت حضرت امام علی(ع) را اجرا کرد.

این تعزیه در ساعت ۲۲ به عنوان برنامه ویژه‌ شب‌های قدر در مسجد امیرالمومنین (ع) در بلوار شهید منفرد برگزار شد.

محمدمهدی سروش، تعزیه‌گردان این هیات، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این تعزیه بر اساس متنی که حسن صالحی‌راد گرد آورده است و او بازنویسی‌اش کرده است، اجرا می‌شود.

او درباره آمادگی گروه برای نمایش افزود: تمرین برای اجرای این تعزیه را از یک ماه پیش در تکیه شاهزاده قاسم(ع) شروع کرده‌ایم؛ عوامل این تعزیه در مجموع ۴۵ نفرند که شامل ۲۳ بازیگر و ابوالفضل کرباسی به عنوان مدیر گروه است.

سروش ضمن تشکر از هیات امنای مسجد و پایگاه شهید دستغیب، عنوان کرد: از طرف کل عوامل این هیات اعلام می‌کنم که ما نیاز به حمایت داریم، چه مادی و چه معنوی. ما متاسفانه برای این کار مذهبی هم هیچ اسپانسری نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایش با همکاری هیات امنای مسجد امیرالمومنین(ع) و پایگاه شهید دستغیب و زیر نظر انجمن نمایش و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش برگزار شد.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد