[ad_1]

به گزارش خبرنگارمهر، حبیب الله آسوده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد:کمیته امداد امام خمینی (ره)  درنظر دارد با شبکه سازی اکرام ایتام و محسنین تا پایان امسال ۵۰ هزار حامی جذب کند.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام و محسنین تنها کمک مالی مدنظر نیست بلکه ایجاد همبستگی اجتماعی و ابراز عواطف بین مردم دنبال می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی تصریح کرد:امیدوارم در خراسان رضوی جذب حامی حول محور امام رضا(ع) شکل بگیرد و  روز به روز عمیق تر شود.

وی با اشاره به اینکه در بحث کمک‌های مردمی سال ۹۶ بیش از ۴۵ درصد رشد را نسبت سال ۹۵ داشتیم بیان کرد: سال جاری  بر الکترونیکی کردن صدقات و کمک‌های مردمی تأکیدداریم تا شاهد سرقت و سودجویی سارقان نباشیم که به این منظور تغییراتی در صندوق‌ها ایجاد شده و از مردم می‌خواهیم در پرداخت صدقات و کمک‌های نقدی خود به‌صورت الکترونیکی، همکاری و مشارکت کنند تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها از آسیب‌های آن کاسته شده و کمک‌ها سریع‌تر به دست نیازمندان برسد.

آسوده به اجرای طرح زیارت برای زائران مددجو و نیازمند توسط این نهاد  با همکاری آستان قدس رضوی اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار زائر با همکاری آستان قدس رضوی به پابوسی امام رضا (ع) مشرف شدند که جمع زیادی از آن‌ها زائر اولی بودند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با توضیح درمورد ایجاد برخی شبهات ت مبنی بر هزینه کرد کمک های مردمی در خارج از مرزها گفت: وجوهات مردمی جذب شده در کمیته امداد در همان محل جمع شده و در سرفصل مربوطه اش هزینه می‌شود.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد