[ad_1]

عباس صفدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تمامی تهمیدات لازم برای حضور پر شور مردم در راهپیمائی با شکوه روز قدس انجام شده است و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده این مراسم در بیش از  ۵۰ نقطه استان برگزار شود.

وی افزود: مردم مرزدار سیستان و بلوچستان نیز اعم از شیعه وسنی با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی بر وحدت اسلامی در جمهوری اسلامی مهر تایید می‌زنند و همایش اقتدار ملی و وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی را به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در شهر زاهدان مسیر راهپیمایی روز قدس از میدان «آزادی» به سمت مصلی «قدس» است، ادامه داد: این مراسم راس ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه، ۱۸ خردادماه در زاهدان آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه در واقع توجه به قدس، توجه به جهان اسلام است، گفت: به طور حتم حضور باشکوه ملت ایران در این راهپیمایی تاکیدی دوباره بر پشتیبانی ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین در برابر مخالفت‌ و دشمنی ها است.

صفدری با اشاره به اینکه توجه به فلسطین مسئله مهمی است که امام خمینی(ره) نیز همواره به آن تاکید داشتند، تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی، برپایی نمایشگاه، پخش سرودهای انقلابی، قرائت قطعنامه و شرکت در نماز جمعه از مهمترین برنامه‌های روز جهانی قدس در استان سیستان و بلوچستان است.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد