استان ها
کد خبر : 5624
چهارشنبه - 16 خرداد 1397 - 20:51

دنبال بستن تیمی خوب و آبرومند هستیم

[ad_1] به گزارش خبرنار مهر،جوادوطنخواه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از پایان فصل گذشته و جدایی مهاجری گزینه های مختلفی را بررسی کردیم و در نهایت با گل محمدی به توافق رسیدیم و به این انتخاب کاملا خوش بین هستیم. وی افزود: ما با پانادیچ هم رایزنی داشتیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم […]

دنبال بستن تیمی خوب و آبرومند هستیم

[ad_1]

به گزارش خبرنار مهر،جوادوطنخواه ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از پایان فصل گذشته و جدایی مهاجری گزینه های مختلفی را بررسی کردیم و در نهایت با گل محمدی به توافق رسیدیم و به این انتخاب کاملا خوش بین هستیم.

وی افزود: ما با پانادیچ هم رایزنی داشتیم اما در نهایت تصمیم گرفتیم تا گل محمدی را در راس کادر فنی قرار دهیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان تصریح کرد: سیاست باشگاه پدیده همواره حمایت از سرمربی بوده و این مهم را در گذشته نیز با حمایت خود از سرمربیان قبلی ثابت کرده‌ایم، امیدواریم گل‌محمدی نیز با توجه به دانش فنی بالا و سابقه طولانی در سطح نخست فوتبال ایران بتواند به بهترین شکل ممکن در پدیده نتیجه بگیرد.

وطنخواه بیان کرد: برای فصل آتی به دنبال بستن تیمی خوب و آبرومند هستیم، به هر حال پدیده تنها نماینده فوتبال خراسان و شرق کشور در لیگ برتر است و باید به شکلی نتیجه بگیریم که مایه خوشحالی و غرور هواداران فوتبال خراسان باشیم.

وی گفت: امیدواریم در فصل آتی با توجه به حمایت های مدیران شرکت پدیده و حضور کادرفنی جدید در باشگاه پدیده و با حمایت حداکثری هواداران ورزش و فوتبال خراسان نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: در خصوص جذب بازیکن نیز باید این را بگویم که از چند روز قبل با برخی از بازیکنان فصل پیش مذاکرات خود را آغاز کردیم.همواره تلاش ما بر این بوده است تا بدون جنجال و حاشیه و در آرامش کار خود را پیش ببریم. 

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد