استان ها
کد خبر : 5649
چهارشنبه - 16 خرداد 1397 - 23:50

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران پردیس

[ad_1] سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسب ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: با توجه به تعطیلات ایام شهادت و همچنین مصادف شدن با تعطیلات آخر هفته هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-پردیس می باشیم. محبی در ادامه با اشاره به اینکه رانندگان عزیز در طول سفر […]

ترافیک نیمه سنگین در  آزادراه تهران پردیس

[ad_1]

سرهنگ سیاوش محبی، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت به مناسب ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: با توجه به تعطیلات ایام شهادت و همچنین مصادف شدن با تعطیلات آخر هفته هم اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-پردیس می باشیم.

محبی در ادامه با اشاره به اینکه رانندگان عزیز در طول سفر لازم است بیشتر از همیشه قوانین را رعایت نمایند افزود: با توجه به ترافیک نیمه سنگین در این محور مسافران می توانند از محور قدیم جاجرود به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

وی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری کنند و افزود: رانندگان می بایست به ازای هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه به استراحت بپردازند و همچنین برای جلوگیری از بروز حادثه با سرعت مطمئنه در مسیرها حرکت کنند و با رعایت فاصله با خودروهای مقابل و کناری سفری ایمن را برای خود و همراهان رقم بزنند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران در پایان ترافیک در محور تهران- فشم و مسیر برگشت را سنگین اعلام کرد و گفت: مسافرین عزیز با صبر و حوصله بیشتر و پرهیز از عجله مسیر خود را تعیین نمایند.

[ad_2]

لینک منیع :

به اطلاع میرساند تین خبر توسط موتور جستجوی شورا نیوز دریافت شده و این رسانه در خصوص محتوای آن هیچ مسولیتی ندارد