به گزارش «شورا نیوز» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛نعیم سعداوی بعد از شکست دو بر یک مقابل پیکان گفت: شناخت خوبی از حریف داشتیم و در نیمه اول مالکیت توپ در اختیار ما بود که به گل هم رسیدیم. حتی در دقیقه ۲۰ داور می‌توانست روی برخوردی که رحمان احمدی با شریفات داشت پنالتی اعلام کند که به راحتی از کنار آن گذشت.

وی ادامه داد: امیدوارم کارشناسان داوری این مسابقه را به خوبی آنالیز کنند به جای اینکه بخواهم به مسائل فنی بپردازم باید بگویم که شش امتیاز بازی‌های رفت و برگشت را داوران به پیکان تقدیم کردند و از نظر فنی در هر دو مسابقه برتر از آنها بودیم.

سرمربی فولاد خوزستان تصریح کرد: در این مسابقه دستمان خالی بود و مجبور بودیم بیشتر به مهره‌های جوان تکیه کنیم.

سعداوی گفت: پنالتی دوم پیکان به هیچ عنوان درست نبود آیا باید در شهر خودمان اینقدر غریبه و مظلوم باشیم؟ فکر همه چیز را کرده بودیم به غیر از داوری. به خاطر این ناراحت هستیم که هواداران مورد ظلم قرار گرفتند بعد دم از فوتبال پاک می‌زنند.

وی ادامه داد: وقتی یک تیم جوان اینقدر زحمت می‌کشد چرا باید فقط برای ما چنین اتفاقاتی رخ بدهد. امروز متاسفانه مانند دیدار رفت صحنه‌های نادری رقم خورد. در بازی با سیاه‌جامگان هم همین اتفاق افتاد. در مسابقه امروز داور نزدیک صحنه بود اما کمکش در حالی که ۶۰-۵۰ متر فاصله داشت به او گفت که پنالتی شده است.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه به راحتی حق بازیکنان ما گرفته شد گفت: مسئولیت باشگاه در این زمینه سنگین‌تر است اگر باشگاه‌ها بتوانند اقتدار لازم را داشته باشند داوران هم نمی‌توانند چنین معامله‌ای بکنند.

سعداوی گفت: فصل پرفراز و نشیبی را داشتیم و شرمنده هواداران هستم که نتوانستیم دل آنها را شاد کنیم البته برنامه و هدف داشتیم اما بودجه باشگاه نسبت به فصل قبل ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده بود و استراتژی باشگاه بومی‌گرایی و جوان‌گرایی بود. در هیچ دوره‌ای اینقدر فولاد خوزستان جوان و بومی نبوده است.

وی افزود: وقتی تیم جدیدی شکل می‌گیرد در فصل اول نباید انتظار زیادی داشت اما مطمئنم در فصل‌های آینده فولاد به جایگاه اصلی‌اش بازخواهد گشت.

سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: از هیچ‌کس گله‌ای ندارم و فقط صمیمانه تشکر می‌کنم از کسانی که صمیمانه کنار تیم بودند. امیدوارم آنهایی هم که وظایف خودشان را انجام ندادند به اصل خودشان بازگردند تا دل مردم را شاد کنند با تمام وجود فولاد را دوست دارم و عاشق هوادارن هستم. امیدوارم هرچه زودتر روزهای خوب در انتظار این باشگاه خوب  و مردمی باشد.