دسته‌بندی نشده
کد خبر : 4751
چهارشنبه - 13 اردیبهشت 1396 - 13:02

آخرین وضعیت لیست اصلاح طلبان شورا/ زمان نهایی شدن لیست ۲۱ نفره

دبیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان آخرین وضعیت لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر را تشریح کرد.

آخرین وضعیت لیست اصلاح طلبان شورا/ زمان نهایی شدن لیست ۲۱ نفره

به گزارش «شورا نیوز»، ژاله فرامرزیان دبیر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به جلسه این شورا با رئیس دولت اصلاحات، گفت‌: جلسه فوق‌العاده شورای عالی روز یکشنبه در حضور رئیس دولت اصلاحات برگزار شد و شورای عالی گزارشی از اقدامات خود را مطرح کرد .

وی افزود: همچنین درباره نحوه اقدامات شورای استانی و ستادهای اصلاح‌طلبان گزارشی به ایشان ارائه شد. ایشان هم درباره مکانیزم شورای عالی و لزوم تعامل اصلاح‌طلبان با این شورا توضیحاتی دادند.

فرامرزیان اظهار داشت: رئیس دولت اصلاحات تأکید کرد که کاندیدای ریاست‌جمهوری ما روحانی است و با هماهنگی و همدلی باید همکاری کنیم تا حرکت روبه جلو و اصلاحی دولت روحانی ادامه داشته باشد.

دبیر شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره لیست اصلاح‌طلبان برای شورای شهر گفت: لیست شورای شهر براساس مکانیزم موجود درحال شکل‌گیری است. فعلاً وضعیت اشخاص و ترکیب لیست مشخص نیست و تاکنون اطلاعات اشخاص متقاضی را از کارگروه مربوطه دریافت نکردیم.

وی افزود: نزدیک ۸۰۰ نفر فرم تقاضای عضویت در لیست اصلاح‌طلبان را پر کردند. کارگروهی شکل گرفته و افراد متقاضی را براساس شاخص‌ها امتیاز می‌دهد. این کارگروه تعدادی از این افراد را احصاء و اطلاعات آنها را امروز در اختیار هیئت رئیسه شورای عالی می‌گذارد.

فرامرزیان با بیان اینکه لیست ۲۱نفره تا هفته آینده نهایی و اقدامات اولیه آن انجام می‌شود، گفت: با درنظر گرفتن سهم زنان و جوانان و تخصص‌های لازم، اشخاص را بررسی می‌کنیم.