به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ شب گذشته در حالی که باید برنامه تلویزیونی «خندوانه» به روی آنتن می‌رفت، به دلیل مشکلات فنی متوقف شد و مهران مدیری با میزبانی از محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون برنامه «دورهمی» را به روی آنتن برد.

مدیری در ابتدای برنامه با بیان تعریفی از مرام و معرفت گفت: مرام و معرفت روی کاغذ از بهترین‌ رفتارها نامبرده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه بعضی‌ها در حال ثابت کردن فرضیه معرفت هستند، از پایین آمدن سطح مرام در نسل جدید و مقایسه دو نسل جدید و قدیم گفت.

کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» به مرام و معرفت گرو گذاشتن مهریه اشاره کرد و از زوج‌های حاضر در استودیو به روی صحنه دعوت کرد.

مدیری در ادامه برنامه از محمدرضا هدایتی به روی صحنه دعوت کرد و وی با اولین حضورش قطعه موسیقی را اجرا کرد و ضمن سلام و احوالپرسی با حضار و تبریک اعیاد شعبانیه در خصوص اولین جرقه بازیگری با دیدن فیلم «سناتور» در زاهدان و تنبیه بعدش گفت.

وی در ادامه با بیان اینکه جادوی سینما من را آن روز گرفت و وقتی روی صحنه تئاتر بودم، خودم را سلطان می‌دیدم و در شرایط نامناسب زاهدان، هنر برایم زیبایی داشت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» در خصوص علاقه خود به موسیقی و اعجاب و زیبایی این رشته گفت.

هدایتی به خصایص اردیبهشت ماهی‌ها اشاره کرد و از حسادت خود در پشت صحنه‌های فیلم‌های مدیری بیان کرد.

وی با بیان خاطره‌ای از فیلم باغ مظفر از آشنایی خود با مهران مدیری و خاطره بازی خود با مجری برنامه تلویزیونی دورهمی گفت.

هدایتی با اشاره به اینکه اگر روزهای اول با کمدی شروع می کردم، در آن شرایط تا انتها با کار طنز ادامه می‌دادم. بعدها متوجه شدم که تا چه اندازه کار کمدی جدی است و الان از اجرای طنز می‌ترسم.

بازیگر مجموعه نمایش خانگی قهوه تلخ با اشاره به نقش‌هایی که بازی کرده است، عنوان کرد: مردم هرکس را همانطور که در کارهای شما بودند، دوست دارند و من و هادی کاظمی و جواد عزتی با همان تیپ سازی موفق هستیم.

وی با اشاره به اینکه خیلی از نقش‌هایی بوده که از بازی در آن پشیمان شده‌ام، گفت: اگر در نقش‌هایی بازی کردم و دوست نداشتم و سخیف بود، پول نداشتم.

هدایتی از تجربه شیرین صداپیشگی عروسک پسرعمه در کلاه قرمزی و همکاری خود با ایرج طهماسب و حمید جبلی گفت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «در چشم باد» از ادامه دار بودن کلاه قرمزی و آماده بودن چند قسمت برای پخش از شبکه تلویزیونی گفت و به علاقه خود به موسیقی اشاره کرد.

هدایتی در پایان ضمن اجرای قطعه موسیقی دیگر به فوت ناگهانی «عارف لرستانی» اشاره کرد و مدیری از جای خالی این هنرمند ایرانی گفت. هدایتی در نهایت، از طرف مردم استان سیستان و بلوچستان یک نمونه از جام سفالی شهر سوخته را به موزه دورهمی تقدیم کرد.

گزارش از محدثه نعمتی

انتهای پیام/