سیاست شهر
کد خبر : 4392
دوشنبه - 11 اردیبهشت 1396 - 12:22
طی پیامی صورت گرفت؛

تبریک رییس مرکز پژوهش‎های مجلس به مناسبت روز جانباز

جلالی طی پیامی ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

تبریک رییس مرکز پژوهش‎های مجلس به مناسبت روز جانباز

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

“چهارم شعبان‌المعظم سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع)، خجسته زادروز مردی است که اخلاق، منش و رشادت‌های ایشان به ویژه فضیلت اخلاقی در ولایتمداری و پیروی از امامت، الگویی بی‌بدیل در عرصه تاریخ است. ماه تابانی که روشن کننده مسیر هدایت است و رشادت‌ها و ایثارهای ایشان به ویژه در دشت کربلا، نمونه‌ای کم‌نظیر از ایثار و اخلاص و ایمان است.

تلفیق ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز، تلاقی عارفانه‌ و عاشقانه‌ای از تمسک جانبازان بزرگوار ایران اسلامی و حرکت در مسیر آن حضرت است که تبلور آن در روزهای ماندگار دفاع مقدس عینیت یافته و به یادگار مانده است.

بی‌تردید در روزهایی که منطقه و جامعه جهانی به آتش شوم تروریست‌های تکفیری گرفتار آمده است فرهنگ ایثار و اخلاص که از روزهای دفاع مقدس به یادگار مانده است، راهکار و الگویی مشخص در مسیر ایستادگی و مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

روز جانباز در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) فرصتی مغتنم در تقدیر و تجلیل از جانبازان گرانقدری است که دیروز در سنگر جهاد، عاشقانه جانبازی کردند و امروز در سنگر علم و ایمان و عمل، خالصانه و متعهدانه خدمت می‌کنند و از پیشگامان تحقق اهداف سال «اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید» هستند.

اینجانب ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت ابوالفضل (ع)، روز جانباز را به تمامی ایثارگران و حماسه‌آفرینان این مرزوبوم که همواره پشیبان آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده‌اند، تبریک می‌گویم و توفیق روزافزون این عزیزان را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، از درگاه ایزدمنان خواستارم.

انتهای پیام/