به گزارش «شورا نیوز» به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم های ذوب آهن و العین امارات از چارچوب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفته اند. این بازی ساعت ۲۰:۳۰ در اصفهان آغاز شده است.

ترکیب ذوب آهن:
رشید مظاهری، وحید محمدز‌اده، محمد نژاد مهدی، حجت حق‌وردی، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، مهران درخشان مهر، محمدرضا حسینی، دانیال اسماعیلی فر، مرتضی تبریزی و بنگستون

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب العین:
خالد عیسی، محمد سالم، اسماعیل احمد، خالد عبدالرحمان، سالم جوما واحد، عمر عبدالرحمان، محمد عبدالرحمان، مورنو، میونگ لی، کایو، یوسف احمد

سرمربی: زوران مامیچ

لحظات حساس بازی:
دقیقه ۶: ذوب آهن ۲ فرصت متوالی گلزنی به دست آورد که خالد عیسی با مهار به موقع توانست خطر را از روی دروازه تیمش مهار کند.
دقیقه ۹:مرتضی تبریزی با پاس بازیکنان ذوب آهن در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما با بی دقتی تمام نتوانست از این فرصت به دست آمده استفاده چندانی کند در نهایت خالد عیسی ضربه او را بدون هیچ مشکلی مهار کرد.
دقیقه ۱۰:ضربه ای کرنر نصیب شاگردان حسینی شد مهدی پور پشت این ضربه قرار گرفت سانتر این بازیکن در حالی که می رفت موقعیتی خطرناک را روی دروازه العین بوجود آورد اما با دخالت به موقع شاگردان زوران مامیچ راهی کرنر شد.
دقیقه ۲۱:ارسال تند و خطرناک حسینی را خالد عیسی با شیرجه بلند به میانه های زمین فرستاد.
دقیقه ۲۴:شاگردان حسینی برای چندین بار متوالی در داخل محوطه العین صاحب موقعیت خطرناک شدند که ضربه محکم احسان پهلوان با دفع عیسی روانه کرنر شد
دقیقه ۲۵:لوکاس کایو سمت راست زمین صاحب توپ شد که این بازیکن تصمیم گرفت با ارسالی کوتاه آسپریلا را در موقعیت گلزنی قرار دهد و شوت این بازیکن پس از برخورد با مدافع ذوب آهن دور از دستان مظاهری به گل اول العین مبدل شد.
دقیقه ۲۸:العین صاحب یک ضربه کاشته پشت دروازه ذوب آهن شد که پشت این توپ عمر عبدالرحمان قرار گرفت ضربه ارسالی این هافبک خوش تکنیک اماراتی با عکس العمل مظاهری دفع شد.
دقیقه ۳۱:عمر عبدالرحمان در موقعیت آفساید توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه ذوب آهن کند که این گل به وسیله کمک داور مردود اعلام شد.
دقیقه ۳۵:شوت محکم احسان پهلوان از پشت محوطه جریمه العین از کنار دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۳۶:ذوبی ها به فاصله یک دقیقه دوباره صاحب موقعیت گلزنی شدند که ضربه محمدرضا حسینی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از دروازه به اوت رفت.
دقیقه ۴۱:احسان پهلوان با نفوذ سریع از سمت چپ وارد محوطه جریمه العین شد اما سالم جمعه با تکلی که مشکوک به پنالتی بود مانع از ادامه پیشروی پهلوان شد و در حالی که انتظار می رفت داور ضربه ای پنالتی به سود ذوب آهن اعلام کند اما داور سریلانکایی رای به ادامه بازی داد.
دقیقه ۴۷:شوت تبریزی در داخل محوطه جریمه به دست اسماعیل برخورد کرد و داور یک پنالتی به سود تیم ذوب آهن اعلام کرد و پشت ضربه جری بنگستون قرار گرفت تا شاید بتواند بازی را به تساوی بکشانداما ضربه چیپ این مهاجم هندوراسی به راحتی در دستان خالد عیسی قرار گرفت تا نیمه نخست این بازی با نتیجه ۱ بر ۰ به سود شاگردان مامیچ تمام شود.
دقیقه ۵۵:العین صاحب ضربه کرنر شد که این توپ را مدافعان ذوب آهن دفع کردند اما در برگشت توپ به اسپریلا رسید و شوت محکم او پس از برخورد با کمر دانیال اسماعیلی فر راهی کرنر شد.
دقیقه ۵۹:عمر عبدالرحمان با تکنیک خاصش و پس از جای گذاشتن مهدی پور توانست وارد محوطه جریمه ذوب آهن شود با ضربه ای حساب شده گل دوم تیمش را وارد دروازه مظاهری کند.
دقیقه ۶۳:ضربه ارسالی بازیکنان ذوب آهن روی سر مرتضی تبریزی فرود آمد که ضربه این بازیکن با بی دقتی خاصی به بالای دروازه عیسی رفت تا همچنان با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان مامیچ ادامه یابد.
دقیقه ۶۴:باز هم شاگردان حسینی صاحب ضربه کرنر شدند که تصمیم گرفتند این توپ را به شکل پاس ارسال کنند که توپ جلوی پای مهدی پور قرار گرفت شوت این بازیکن به اوت رفت.
دقیقه ۶۵:شاگردان حسینی به فاصله کمتر از یک دقیقه بازهم صاحب ضربه کرنر شدند که مهدی رجب زاده پشت توپ قرار گرفت ضربه ارسالی وی توسط مدافعان العین دور شد.
دقیقه ۶۹:ضربه ای کاشته ای نصیب العین شد که عمر عبدالرحمات پشت این توپ قرار گرفت،که ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیزی از دروازه مظاهری به بیرون رفت.
دقیقه ۷۰:ضربه ارسالی مهدی رجب زاده از روی نقطه کرنر با ضربه سر محمدزاده همراه شد که بازیکنان ذوب آهن روی عیسی مرتکب خطا شدند،داور بازی یک ضربه به سود تیم العین اعلام کرد.
دقیقه ۸۱:عمر عبدالرحمان توپ را به برادرش داد که خالد توانست با شوت گل سوم تیمش را وارد دروازه مظاهری کند.
دقیقه ۸۹:یک ضربه کاشته نصیب شاگردان حسینی شد، رجب زاده پشت این توپ قرار گرفت و ضربه ارسالی این بازیکن توسط بازیکنان العین دفع شد.
دقیقه ۹۱:ذوب آهن صاحب یک ضربه کاشته در پشت محوطه جریمه العین شد که این ضربه را رجب زاده زد و توپ این بازیکن پس از برخورد با دیوار دفاعی العین روانه کرنر شد.

انتهای پیام/