به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیامک ره پیک معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان در مراسم افتتاح ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به افتتاح این ستاد گفت: امروز شنبه ۲۷ فروردین ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات افتتاح شد و به صورت متناظر این ستاد در استان‌ها نیز آغاز به کار کرد.
وی افزود: برگزاری یک انتخابات پرشور و قانونی برای ما اهمیت بالایی دارد، در این راستا اولین جلسه بررسی صلاحیت‌ها امروز در شورای نگهبان برگزار شد و در آن صلاحیت افراد جهت انتخابات بررسی شد.
ره پیک با بیان اینکه تمام امکانات باید در خدمت برگزاری انتخابات قرار گیرد، اظهار داشت: همه فعالیت‌ها در شرایط کنونی باید معطوف به برگزاری یک انتخابات شفاف، سالم و امن باشد و همه اقدامات و شرایط می‌بایست مطابق قانون باشد و هیچ اقدامی خلاف قانونی از سوی مجریان انتخابات نباید بروز پیدا کند.
عضو هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری در پایان با اشاره به رصد شورای نگهبان در بحث تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری و انتخابات میان ‌دوره‌ای مجلس تصریح کرد: از اکنون بحث تخلفات احتمالی توسط هیأت‌های اجرایی رصد و به این شورا ارائه می‌شود.
انتهای پیام /