اجتماع شهری
کد خبر : 3481
چهارشنبه - 30 فروردین 1396 - 10:28

خواستگارتان را تنها به دلیل قضاوت دیگران رد نکنید

پاسخ مثبت ندادن به خواستگار خود تن‌ها به دلیل برخی قضاوت‌های بی منطق دیگران، اشتباه بزرگی است.

خواستگارتان را تنها به دلیل قضاوت دیگران رد نکنید

به گزارش «شورا نیوز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ وجیه مشهدی اظهار کرد: برخی دختران در حال بالا رفتن سنشان با حضور اولین خواستگار، بدون در نظر گرفتن شرایط و اصول اولیه تن به ازدواج می دهند که این امر از رایج ترین اشتباهات درتصمیم گیری برای ازدواج است.

وی اضافه کرد: از دیگر اشتباهات بعضی خانم ها در ازدواج این است که با وجود دارا بودن شرایط مطلوب یک خواستگار از بسیاری جهات مورد تایید است، به دلیل حرف و حدیث های بی منطق دیگران اجازه دوست داشتن آن فرد را به خود نداده و به خواستگار خود جواب منفی می دهند که این یک خطای بزرگ در زندگی محسوب می شود.

مشهدی نبی در ادامه گفت: مقایسه خواستگارها با یکدیگر و افرادی که در اطرافتان می‌شناسید کار صحیحی نیست زیرا هیچ کس در هر شرایطی نمی تواند کاملا بی عیب و نقص باشد، همچنین تفکر به گذشته و اندوه به دلیل از دست دادن خواستگاران قبلی اشتباهی دیگر در امر ازدواج بوده که مانع از تصمیم گیری درست و منطقی می شود.

این روانشناس خانواده در پایان تصریح کرد: خانم ها نباید به دلیل اینکه مورد تایید دیگران قرار نمی گیرند، خود را پر از اشکال دانسته و اعتماد به نفس خود را از دست بدهند زیرا سرنوشت هرکس با دیگری متفاوت بوده و ازدواج تنها راه موفقیت نیست.

انتهای پیام/