شهر ورزش
کد خبر : 3281
جمعه - 25 فروردین 1396 - 23:17

جام قهرمانی در دستان تکواندوکاران شهرداری ورامین

تیم شهرداری ورامین در فینال جام باشگاه‌های تکواندو آسیا با غلبه بر تیم شهدای مدافع حرم ساری بر سکوی قهرمانی ایستاد.

جام قهرمانی در دستان تکواندوکاران شهرداری ورامین

به گزارش «شورا نیوز» و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا (G1) از روز گذشته به مدت دو روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق در ۵ وزن ۵۴-، ۶۳-، ۷۲-، ۸۲- و ۸۲+‌‌‌‌‌ کیلوگرم به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سید رسول حسینی» شهر ساری برگزار شد. در روز نخست این رقابت‌ها تیم‌ها در دو گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان این مبارزات ۴ تیم شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت، شهدای مدافع حرم ساری و عمان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند.

امروز و در روز پایانی این مسابقات، از میان ۴ تیم راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های شهدای مدافع حرم ساری و شهرداری ورامین به مرحله فینال راه پیدا کرده و پس از مبارزاتی حساس و نفس‌گیر شاگردان خانلرخانی توانستند با نتیجه ۴ بر یک پیروزی این میدان را کسب کنند و با شایستگی سکوی قهرمانی این رقابت‌ها را به نام خود ثبت نمایند. تیم شهدای مدافع حرم ساری نیز با هدایت فیض‌اله نفجم عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.
اما دو تیم باشگاه مقاومت و عمان نیز برای کسب سکوی سوم باید رو در روی یکدیگر قرار می‌گرفتند که با توجه به انصراف تیم عمان به دلیل آسیب دیدگی تکواندوکارانش نتیجه این رقابت‌ها به شاگردان قنبری واگذار شد و بدین ترتیب باشگاه مقاومت با سرمربیگری علی اشرف قنبری بر سکوی سوم ایستاد و عمان نیز با سرمربیگری علی تاجیک قهرمان سابق تیم‌ملی تکواندو کشورمان به مقام چهارم رسید.

نتایج انفرادی در این دیدار به شرح ذیل است:
«تیم شهرداری ورامین – تیم شهدای مدافع حرم ساری»
وزن ۵۴- کیلوگرم:
ابوالفضل قشقایی ۱۰ – مهدی محمودی ۱۳
وزن ۶۳- کیلوگرم:
آریان محمدی ۱۹ – علیرضا خلیلی ۵
وزن ۷۲- کیلوگرم:
مهدی جلالی ۱۸ – احسان امینی ۱۱
وزن ۸۲- کیلوگرم:
علیرضا درویش‌پور ۵ – عرفان حیدری ۳
وزن ۸۲+ کیلوگرم:
حسین قربان‌زاده ۴ – محمد خاکسار صفر