دسته‌بندی نشده
کد خبر : 3224
چهارشنبه - 23 فروردین 1396 - 16:14

تک آهنگ «کمکم کن» با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسرایی منتشر می‌شود

تهیه کننده سریال «عاشقانه» از انتشار تک‌آهنگ «کمکم کن» که اثری دو صدایی از فرزاد فرزین و فریدون آسرایی است، خبر داد. به گزارش شورا نیور و به نقل از «موسیقی ما»، مهدی گلستانه که در روزهای گذشته حواشی زیادی را از جمله شایعه توقف تولید این سریال را از سر گذرانده، اعلام کرده که این […]

تک آهنگ «کمکم کن» با صدای فرزاد فرزین و فریدون آسرایی منتشر می‌شود

تهیه کننده سریال «عاشقانه» از انتشار تک‌آهنگ «کمکم کن» که اثری دو صدایی از فرزاد فرزین و فریدون آسرایی است، خبر داد.

به گزارش شورا نیور و به نقل از «موسیقی ما»، مهدی گلستانه که در روزهای گذشته حواشی زیادی را از جمله شایعه توقف تولید این سریال را از سر گذرانده، اعلام کرده که این قطعه در قسمت پنجم سریال «عاشقانه» منتشر خواهد شد. موسیقی این قطعه را بابک زرین ساخته است.

در این بین مهدی گلستانه در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» درباره حواشی بوجود آمده درباره توقف این سریال گفت: «تنها اتفاقی که درباره سریال «عاشقانه» رخ داده، نحوه توزیع قسمت پنجم سریال است که با چند روز تأخیر هفته آینده به بازار می‌آید. تولید سریال را از امشب آغاز خواهیم کرد و با حضور بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار و حمیدرضا پگاه سکانس‌های مربوط به خانه گیسو را ضبط خواهیم کرد. به هرحال برخی دوستان رسانه‌ای برای ایجاد جذابیت اخبارشان تغییراتی به وجود می‌آورند که قابل درک است و بابت این موضوع از کسی ناراحت نمی‌شوم. به اضافه این‌که همه حواشی موجود را تبلیغی برای سریال می‌دانم.»

سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، مسعود رایگان، پانته‌آ پناهی‌ها، ساره بیات، بهاره کیان‌افشار، فرزاد فرزین و حسین یاری برای نمایش در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است.