شهر ورزش
کد خبر : 3098
سه شنبه - 22 فروردین 1396 - 22:51
ستاره 70 میلیون یورویی و از دست دادن دو پنالتی

تکرار کابوس طارمی برای اسکار

اسکار، ستاره برزیلی شانگهای SIPG، با از دست دادن دو ضربه پنالتی، عامل اصلی شکست تیمش در دیدار امروز مقابل اوراوا ردز در لیگ قهرمانان آسیا شد.

تکرار کابوس طارمی برای اسکار

به گزارش «شورا نیوز» و به نقل از ورزش سه ، تیم شانگهای SIPG چین به عنوان صدرنشین گروه F لیگ قهرمانان آسیا امروز در اولین بازی دور برگشت این رقابت‌ها میهمان اوراوای ژاپن بود و در نهایت با یک گل شکست خورد.

تک گل اوراوا را رافائل سیلوا دقیقه ۴۴ به ثمر رساند اما تیم چینی می توانست در نیمه دوم نتیجه را به سود خود عوض کند اما اسکار با از دست دادن هر دو ضربه پنالتی اش، باعث شکست تیم آندره ویلاس بواس شد.

ستاره برزیلی که ژانویه گذشته با انتقالی ۷۰ میلیون یورویی از چلسی راهی شانگهای شد، در دقایق ۶۵ و ۷۶ دو ضربه پنالتی را از دست داد تا در نهایت تیمش در این دیدار خارج از خانه بازی را واگذار کند.

این اتفاق در حالی رخ داد که در یکی از مهمترین دیدارهای منطقه غرب هم روز گذشته هدر رفتن یک ضربه پنالتی، سرنوشت بازی را رقم زد.

در دیدار پرسپولیس مقابل الریان بود که در دقایق پایانی نیمه اول، قرمزها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس، علی رغم فریب دروازه بان حریف، ضربه پاننکایی اش را از بالای دروازه به بیرون زد تا شاگردان برانکو ایوانکوویچ از این دیدار تنها یک امتیاز کسب کنند و شرایط شان برای صعود به مرحله بعد دشوار شود.

البته مطمئنا اگر داور در نیمه دوم آن صحنه مشکوک روی علیپور را خطا می گرفت، طارمی بار دیگر پشت ضربه قرار نمی گرفت اما اعتماد ویلاس بواس به اسکار کار دست او داد و تیمش یک شکست تلخ را تجربه کرد.