به گزارش «شورا نیوز» و به نقل از ورزش سه ، با این دو امتیازی که از دست رفت، حالا بارسا با پیروزی بر مالاگا می تواند جای رئال در صدر جدول را بگیرد.

اما چرا رئال در برنابئو متوقف شد؟ برای این تساوی می توان دلایل زیادی ذکر کرد که بی شک یکی از آنها درخشش یان اوبلاک درون دروازه اتلتیکو بود. اوبلاک به تنهایی دو بار در مصاف تک به تک با بنزما اجازه گلزنی به مهاجم فرانسوی نداد. تک به تک دوم در دهانه دروازه بود و عجیب اینکه بنزما آن فرصت استثنایی را از دست داد.
اوبلاک دو بار نیز گرت بیل و کریم بنزما را ناکام گذاشت. او تنها یک بار مغلوب ضربه سر مهارنشدنی په په شد.
البته از نقش ساویچ هم نمی توان گذشت. مدافعی که یک بار از روی خط دروازه، ضربه رونالدو را در حالی که می رفت به گل تبدیل شود راهی کرنر کرد.

و اما زیدان؛ سرمربی فرانسوی رئال با ترکیب ۱۱ نفره آشنای خود که به ۱۱ تای طلایی معروف است و با حضور BBC در پیشانی حمله، پا به این مسابقه گذاشت. تکرار ترکیب فینال لیگ قهرمانان سال گذشته.
دیگو سیمئونه در نشست خبری روز گذشته خود گفته بود که تصور می کند ایسکو از ابتدا به جای کاسیمیرو بازی کند؛ چرا که رئال با او کنترل بیشتری روی توپ و میدان دارد ولی زیدان به این توصیه مربی رقیب گوش نکرد و آشکارا پس از پیش افتادن، توپ و زمین را به اتلتیکو واگذار کرد. در نیمه اول نیز برتری و چربش رئال بر اتلتیکو در خط میانی بسیار اندک بود.

زیزو زمانی ایسکو را وارد زمین کرد که بازی ۱-۰ دنبال می شد اما او به جای کروس وارد زمین شد تا تعداد هافبک های رئال دست نخورده باقی بماند.
رئال در حساس ترین مقطع فصل دو امتیاز مهم را از دست داد تا نقش ال کلاسیکو در سرنوشت قهرمانی دو چندان شود. شاید اگر زیدان به توصیه سیمئونه گوش می کرد و به ایسکو از ابتدا میدان می داد، حالا رئال برنده این مسابقه شده بود؛ ایسکویی که ستاره بی چون و چرای دربی رفت در ویسنته کالدرون نیز بود.

انتهای پیام/