به گزارش «شورا نیوز» به نقل از فارس، به نقل از روابط عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، پرویز سروری عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما در شورای شهر به انسجام خوبی رسیده‌ایم، اظهار داشت: با بسیاری از مجموعه احزاب و تشکل‌ها و گروه‌ها به یک تفاهم جدی رسیده‌ایم که بتوانیم به صورت منسجم در این دوره وارد شویم.

سروری تأکید کرد: ما به دنبال این هستیم که مدل از پایین به بالا را در انتخابات شورای شهر تهران نیز اجرا کنیم و این لیست از درون جامعه انقلابی بیرون بیاید، بنابراین ما در حال کار بر روی این فرایند هستیم و انشاالله بتوانیم به جمع‌بندی برسیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: قرار ما این است که لیستی را در شورای شهر تنظیم کنیم که متناسب با نیازهای شهر باشد از این رو، کار فاقد از جهت‌گیری‌های سیاسی و با نگاه کاملاً کارشناسی و تخصصی است، لذا تلاش می‌کنیم اولویت‌های شهری را مدنظر قرار دهیم و افرادی را در لیست بگذاریم که این اولویت‌ها را جلو ببرند.

وی با اشاره به بحث‌ حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا، موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر، موضوعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تصریح کرد: شهر نیازمند افرادی است که بتوانند روند رو به رشد تسهیلات شهری را ادامه دهند و به چشم‌انداز روشن‌تری برای شهروندان تهرانی برسیم.

سروری با بیان اینکه «لیست خدمت» برای خدمت به مردم است، یادآور شد: ارائه خدمات روان و مناسب و ارزان‌قیمت شهری برای رفاه حال عمومی شهر و تلاش برای مطالبه‌گری حق شهروندان تهرانی که متأسفانه در کوتاهی‌های دولت‌ها نادیده گرفته شده است، از جمله برنامه‌های ماست و انشاالله شورای پنجم و لیست خدمت در کنار کمک برای تسهیلات مناسب به مردم، حقوق شهروندان تهرانی را نیز از همه دولت‌ها و دولت پیش‌رو مطالبه خواهد کرد.

انتهای پیام/