به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان و برنامه «خندوانه»، در هفتمین شب نوروز میزبان فرزاد فرزین خواننده پاپ بود.

شب گذشته خنداننده شو نیز با داوری گوهر خیراندیش، کمال تبریزی و آتیلا پسیانی و با حضور شرکت کنندگان به روی آنتن رفت.

فرزین در ابتدا در خصوص فعالیت های اخیر خود گفت: به تازگی در سریال «عاشقانه» منوچهرهادی بازی کردم بعد از سه تجربه فیلم سینمایی این اولین سریال است. ضمن اینکه تورکنسرت هایم در سال ۹۶آغاز می‌شود.

وی در ادامه در خصوص ورزش کردن اظهار داشت: ۱۲سال است ورزش می‌کنم،حتی دردور افتاده‌ترین شهرها هم سفر کنم در یکی از باشگاه‌های ورزی می‌روم و ورزش انجام می‌کنم و خیلی‌ها نسبت به این حرکت من تعجب می‌کنند که چر در این باشگاه معمولی و بدون امکانات ورزش می‌کنم. از نظر من ورزش تاثیر زیاد و بدنسازی نقش مهمی در تنفس دارد این ورزش پایه تمامی ورزش‌ها است و باید ان را اصولی یاد بگیریم در کنار بد نسازی ورزش بوکس هم کار می‌کنم .

در بخش دیگر گفتگو فرزاد فرزین درخصوص تیتراژ «ماه عسل» بیان کرد:قطعه تیتراژ ماه عسل راخودم و مردم خیلی دوست داشتیم. از معدود کارهایی که در داخل و خارج از ایران در اجرای کنسرت همه بامن همصدا خواندند.

وی ادامه داد: در ماه رمضان سال۹۲ احسان علیخانی ترانه‌ای از روزبه بمانی به من داد و گفت این ترانه را برای تو و دو اهنگساز دیگر که خواننده هم هستند فرستادم پنج روز وقت دارید تا اهنگی را برای این ترانه بسازید و من در روز آخر ملودی آماده کردم و احسان بعدازگوش دادن قبول کرد.

به درخواست رامبد جوان فرزاد فرزین تیتراژ «ماه عسل» را اجرا کرد.

در ادامه برنامه برای اولین بار از جدیدترین ویدیو فرزاد فرزین در «خندوانه» به نام «مرز» که موضوع آن شهدای مدافع حرم بود، رونمایی شد.

فرزین در پاسخ به سوال جوان در خصوص جدید ترین ویدیو خود گفت: برای تقدیر و قدردانی از شهدای مدافع حرم و شهدای اتش‌نشان به سفارش بسیج سازمان صدا و سیما ویدیویی با ترانه ای از روزبه بمانی و تنظیم مهران خلیلی و کارگردانی مهران علوی تولید کردیم به نظرم کار خوبی شده است. کسانی که در راه کشور و اعتقادشان شهید میشوند برای همه خیلی ارزشمند است امیدوارم سهم کوچکی در این مسیر داشته باشیم.

فرزین ضمن تشکر از خانواده خود عنوان کرد :از مادر ،پدر، همسرم و خواهرم تشکر میکنم شاید در مواقعی فرصت نکنم به دلیل مشغله کاری در کنار ان‌ها باشم در اینجا به همه آن‌ها می‌گویم دوستتان دارم.

در پایان فرزاد فرزین برای خوشحالی مردم خارج از برنامه «خندوانه» خاطر نشان کرد :چهل نفر از عزیزانی که معلولیت جسمانی دارند و دوست دارند در کنسرت من حضور داشته باشند دعوت می‌کنم و در اولین کنسرت تهران مهمان من خواهند بود.
انتهای پیام/