شهر ورزش
کد خبر : 2595
چهارشنبه - 2 فروردین 1396 - 18:40
خبر مهم روز اول سال؛

پرسپولیس با یک دفاع لیگ برتری تمام کرد

ترکاشوند می گوید که این باشگاه با مدافع مورد نظر هواداران برای فصل آینده به توافقی دو ساله دست یافته است.

پرسپولیس با یک دفاع لیگ برتری تمام کرد

به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از ورزش سه ، محمد علی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در آستانه سال جدید در گفت و گو با دوربین این باشگاه درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:
اتفاقات خوب برای پرسپولیس در راه است
در سال جدید خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس داریم. اتوبوس اختصاصی ۳۰ نفره VIP پرسپولیس آماده شده تا مشکلی برای نقل و انتقال بازیکنان نداشته باشیم. طرح زیبایی با جمع‌بندی نظر هواداران روی اتوبوس پیاده شده که سال به سال می‌توان آن را تغییر داد.

یک مدافع جذب کردیم
بیش از ۹۰ تا ۹۵ درصد بازیکنان پرسپولیس تمدید قرارداد دو یا سه ساله با باشگاه داشته‌اند اما خبر خوش دیگر اینکه با یک مدافع خیلی خوب به توافق نهایی رسیدیم و ان‌شاالله بعد از اتمام بازی‌های امسال نام او را به هواداران اعلام می‌کنیم. این بازیکن یکی از مدافعان خیلی خوب ایران قرارداد بوده و کسی است که تماشاگران پرسپولیس آرزوی حضورش را در تیم داشتند.

هواداران مشارکت کنند تا بهترینها پرسپولیسی شوند
از تمام تماشاگران پرسپولیس که همواره از تیم حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوار هستم در بحث کمک‌های نقدی نیز بیشتر از قبل به تیم کمک داشته باشند چون از لحاظ مادی و معنوی نیاز به حمایت هواداران داریم. کسانی که نمی‌توانند کمکی داشته باشند پشت تیم باشند و از آنها خواهش می‌کنم فعالیت‌شان را در سامانه تیم بیشتر کنند چون تا الان از بین ۴۰ میلیون هوادار، فقط ۴۰۰ هزار نفر عضو ثابت سامانه هستند که قطعا اگر ۱۰ میلیون نفر تماشاگران ما عضو سامانه باشند، می‌توانیم بهترین بازیکنان دنیا را به پرسپولیس بیاوریم.

فینال جام باشگاه های جهان هدف ماست
دو سال قبل که با آقای طاهری به پرسپولیس آمدیم، جلسه‌ای با آقای برانکو داشتیم که از او پرسید هدف شما چیست؟ آقای برانکو گفت قهرمانی لیگ را می‌خواهیم که آقای طاهری اعلام نمود این هدف ما نیست و به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و بازی در جام باشگاه‌های جهان برابر بارسلونا هستیم هدف ما قهرمانی در آسیا است که می‌توانیم با آن بهترین هدیه را به هواداران بدهیم..