فرهنگ شهری
کد خبر : 2241
دوشنبه - 23 اسفند 1395 - 14:19

رونمایی از آلبوم جدید تصویری و صوتی گروه «پالت»

آلبوم «تمام ناتمام» گروه موسیقی تلفیقی «پالِت» که در روز ده اسفند ماه امسال در سکوت خبری به بازار آمد، روز گذشته در حضور تماشاگران پرشور این گروه در پردیس سینمایی چارسو رونمایی شد. در مراسم رونمایی و جشن امضاء آلبوم «تمام ناتمام»، همه اعضای گروه «پالت» به علاوه احسان رسول‌اف تهیه‌کننده آلبوم و صدها […]

رونمایی از آلبوم جدید تصویری و صوتی گروه «پالت»

آلبوم «تمام ناتمام» گروه موسیقی تلفیقی «پالِت» که در روز ده اسفند ماه امسال در سکوت خبری به بازار آمد، روز گذشته در حضور تماشاگران پرشور این گروه در پردیس سینمایی چارسو رونمایی شد.

در مراسم رونمایی و جشن امضاء آلبوم «تمام ناتمام»، همه اعضای گروه «پالت» به علاوه احسان رسول‌اف تهیه‌کننده آلبوم و صدها هوادار «پالت» حضور داشتند و در حضور این افراد، قطعات آلبوم جدید اجرا شد.

رسول‌اف در خلال برگزاری مراسم رونمایی آلبوم جدید «پالت» گفت: آلبوم «تمام ناتمام» شامل یک کنسرت تصویری و یک مجموعه EP است که در کمتر از یک ماه تولید شده و به خاطر همین بود که خبررسانی آن‌چنانی در خصوص انتشار آن صورت نگرفت.

از نکات جالب این مراسم، پیوستن طرفداران گروه «پالت» به کمپین دست به دست بود، به طوری‌که خیلی از حاضرین در پردیس چارس همراه با خود یک کتاب آوردند تا از طریق کمپین دست به دست که سایت شیپور راه‌اندازی کرده و این روزها در رسانه ملی هم دنبال می‌شود، کتاب‌ها به دست کسانی که نیاز دارند برسد.

آلبوم «تمام ناتمام» شامل ۵ قطعه است که دو قطعه «صدایم کن» و «لیلی جان» جدید هستند و ۳ قطعه دیگر با نام‌های «تمام ناتمام»، «نرو بمان» و «صدایم کن» پیشتر در فضای مجازی منتشر شده بود.

امید نعمتی خواننده، گروه پالت آهنگساز و تنظیم‌کننده و امید نعمتی، کاوه صالحی و مهدی اخوان ثالث شاعران آلبوم «تمام ناتمام» هستند. همچنین روزبه اسفندارمز (کلارینت، کلارینت باس، ساکسوفون تنور)، کاوه صالحی (گیتار، چارانگو)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، داریوش آذر (کنترباس و هم‌خوان) و امید نعمتی (خواننده) به عنوان اعضای اصلی گروه موسیقی پالت در کنار مهدی ساکی (خواننده قطعه لبخند)، شقایق صادقیان (فلوت)، امین طاهری (درامز)، سردار سرمست (آکاردئون و کیبورد) و پیمان حاتمی (پرکاشن سیکوئنس و گیتار الکتریک) نیز نوازندگانی هستند که یا به عنوان عضوی از گروه پالت و یا به عنوان نوازنده مهمان در آلبوم «تمام ناتمام» نوازندگی کرده‌اند.

آلبوم EP «تمام ناتمام» سومین آلبوم رسمی گروه موسیقی «پالت» است که به عنوان پیش زمینه‌ای برای آلبوم چهارم این گروه منتشر شد که در سال ۹۶ به بازار می‌آید. این آلبوم در روز ده اسفندماه امسال در دو نسخه تصویری و صوتی روانه بازار موسیقی کشور شد.