به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از ورزش سه  ، کلهر می‌گوید وقتی ما تند وتند مدیر عوض می‌کنیم،اولاً مدیر تازه مشکلات مالی قبل از خود را در اولویت رسیدگی قرار نمی‌دهد و از مربوط بودن بدهی به مدیر قبلی می‌گوید و وقتی با مدیر عامل قبلی صحبت می‌شود او هم می‌گوید من هم این مقدار از بدهی زمان مدیر گذشته را پرداخت کردم!

کلهر در ادامه می‌گوید وقتی مدیران در صندلی خود ابقا شوند خود مجبورند بدهی قبلی خود را به رهند، تا آن جا که البته من شنیده‌ام در دوران آقای طاهری به بدهی پرسپولیس چیزی اضافه نشده است.

کلهر ضمن تمجید از عملکرد مدیران امروز پرسپولیس و رفتار فنی برانکو که کلهر او را بهترین مربی ۳۰ سال گذشته پرسپولیس می‌داند اعلام کرد، شایعه گرفتن پول از هواداران چندان شایسته نیست، ما به این تماشاگر باید پول هم بدهیم، به واقع پرسپولیس امسال مدیون این هواداران است. ببینید استقلال هم چند هفته متوالی برد اما تماشاگرش از ۱۰ هزار نفر بالاتر نیامد. پرسپولیس نباید به جای قدرشناسی از تماشاگر خوب تیم، از آنها مطالبه پول ولو اندک و ناچیز کند، همان طور که پول‌های کم تماشاگران روی هم پول کلانی می‌شود و ۵ هزار تومان هر کس، برای خودش پول زیادی نیست، اما پرداخت بدهی باشگاه برای سیستم دولت و از خزانه دولت هم پول زیادی محسوب نمی‌شود!