شهر ورزش
کد خبر : 2183
یکشنبه - 22 اسفند 1395 - 16:46

مشکل ویزای ساحلی بازان برای سفر به باهاما

اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای سفر باهاما با مشکل ویزا مواجه است.

مشکل ویزای ساحلی بازان برای سفر به باهاما

به گزارش “شورا نیوز” و به نقل از ورزش سه ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که روز گذشته موفق شد عنوان قهرمانی در مسابقات آسیایی را به دست آورد، از تاریخ ۷ تا ۱۷ اردیبهشت ۹۶ باید در جام جهانی این رشته در باهاما شرکت کند.

این در حالی است که ساحلی بازان برای سفر به باهاما با مشکل ویزا مواجه هستند.

پریا شهریاری، رییس کمیته فوتبال ساحلی در این باره اظهار داشت: عملا فرصتی برای برگزاری اردوی خارجی نداریم. گرفتن ویزای باهاما بسیارسخت است. من خودم برای حضور درقرعه‌کشی جام‌جهانی هرکاری کردم، نتوانستم ویزا بگیرم و درنهایت به ناسائو نرفتم. همین الان هم به محض بازگشت به ایران باید اقدامات لازم را برای اخذ ویزا باهاما انجام بدهیم که کاری بسیار مشکل است.

وی افزود: اتحادیه جهانی وقتی میزبانی را به یک کشور می‌دهد، بعید است که آنها بخواهند کارشکنی انجام بدهند. سختی کار اینجاست که برای سفر به باهاما باید به انگلیس برویم یا آمریکا! با توجه به مشکلات اخیر که به خاطر قوانین مهاجرتی ترامپ به وجود آمده، ما عملا نمی‌توانیم از آمریکا به باهاما برویم. به این ترتیب تنها راه این است که ترانزیت انگلیس داشته باشیم. پس با این شرایط تمام‌وقت ما به گرفتن ویزا اختصاص پیدا خواهیم کرد و نمی‌توانیم اردوی خارجی برگزار کنیم.