به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ورزش سه ، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال امروز با برگزاری هفت مسابقه که از ساعت ۱۶ آغاز شده بود، به پایان رسید که تا پیش از آن تیم‌های گیتی‌پسند با ۵۷ امتیاز، دبیری تبریز با ۵۶ امتیاز، مس سونگون ورزقان با ۵۵ امتیاز و ملی‌حفاری اهواز با ۵۴ امتیاز از شانس‌های قهرمانی محسوب می‌شدند.

با وجود اینکه چهار تیم از شانس قهرمانی برخوردار بودند؛ اما گیتی‌پسند اصفهان بدون توجه به نتیجه سه رقیب دیگرش با برتری یک بر صفر در نیمه اول برابر یاسین پیشرو قم و شروع توفانی در نیمه دوم با زدن ۴ گل، توانست برای سومین بار جام قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بالای سر ببرد.

دبیری تبریز هم با پیروزی ۸ بر ۲ مقابل آذرخش بندرعباس به نایب قهرمانی رسید و مس سونگون با برتری ۲ بر صفر برابر لنیات ارژن شیراز در جایگاه سوم لیگ برتر فوتسال ایستاد.

همچنین ملی‌حفاری اهواز با نتیجه ۴ بر یک از سد مقاومت البرز عبور کرد تا با قرار گرفتن در رده چهارم به کار خود پایان دهد؛ تاسیسات دریایی با پیروزی ۵ بر ۳ در زمین شهروند ساری پنجم جدول شد و شهرداری ساوه نیز مقابل فرش‌آرا مشهد ۵ بر ۴ پیروز شد تا با ششمی جدول لیگ هجدهم فوتسال را تمام کنند؛ دیدار تیم‌های از پیش سقوط کرده‌ی طرح و توسعه الوند و دانشگاه آزاد تهران هم با برتری ۴ بر یک به سود نماینده قزوین خاتمه یافت تا آنها نیز در آخرین هفته امتیازات‌شان را دو رقمی(۱۱) کنند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتسال؛ تاریخ: ۹۵/۱۲/۱۸؛ ساعت: ۱۶

سالن: پیروزی اصفهان/ تماشاگر: ۳ هزار نفر

داوران: ابراهیم محرابی افشار، محمود نصیر لو و قباد فتح‌اللهی/ وقت نگه‌دار: رضا کیامنش

اخطار:

احمد اسماعیل‌پور(۸)- مهران عالیقدر(۴۰) از گیتی‌پسند
مهدی زاهدی(۴۰) از یاسین پیشرو

شرح گل‌ها:

گیتی‌پسند ۱- یاسین پیشرو صفر(دقیقه ۳: احمد اسماعیل‌پور): پاس لایی تماشایی علی‌اصغر حسن‌زاده از روی کرنر را اسماعیل‌پور با شوت روی پا به گوشه دروازه یاسین پیشرو فرستاد و گل اول بازی را به ثمر رساند.

گیتی‌پسند ۲- یاسین پیشرو صفر(دقیقه ۲۲: احمد اسماعیل‌پور): حرکت محمد کشاورز از سمت راست زمین و پای چپ او را مجتبی نصیری‌نیا به طور ناقص دفع کرد که اسماعیل‌پورِ فرصت طلب در ریباند از این توپ بهره برد و دومین گل خود و تیمش را زد.

گیتی‌پسند ۳- یاسین پیشرو صفر(دقیقه ۲۵: مورنو): در حالی که یاسین پیشرو به دنبال کم کردن فاصله بود، گیتی‌پسند حمله سریعی انجام داد و مورنو بازیکن برزیلی این تیم پس از دربیل زاهدی، با شوت دقیق، توپ را وارد دروازه یاسین کرد.

گیتی‌پسند ۴- یاسین پیشرو(دقیقه ۲۶: مورنو): زاهدی که آخرین بازیکن عقب زمین یاسین پیشرو بود اشتباه کرد و مورنو نیز با گرفتن توپ از او و یک چیپ زیبا به نصیری‌نیا گل چهارم گیتی را به ثبت رساند.

گیتی‌پسند ۵- یاسین پیشرو(دقیقه ۲۶: علی‌اصغر حسن‌زاده): پاس عالی مورنو، حسن‌زاده را در مقابل دروازه خالی یاسین پیشرو قرار داد و این بازیکن قمی به راحتی پنجمین گل گیتی را به تیم شهرش زد.

بهترین بازیکن

مورنو با زدن ۲ گل و یک پاس گل نمایش درخشانی برای گیتی‌پسند داشت و به همراه احمد اسماعیل‌پور که او هم ۲ گل به ثمر رساند و ۲ بار توپ را به تیرک دروازه یاسین پیشرو زد بهترین بازیکنان زمین بودند؛ ضمن اینکه سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی‌پسند موقعیت‌های خطرناکی را مهار کرد تا تیمش در این بازی گلی دریافت نکند.
اتفاق ویژه

طی سه فصل اخیر دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران(۲ بار) قهرمان لیگ برتر فوتسال ایران شده بودند اما امسال گیتی‌پسند پس از چهار سال و با بهره‌مندی از هشت ملی‌پوش توانست به این عنوان دست پیدا کند.

درحاشیه:

* در حالی که گیتی‌پسند با لیست کامل برابر یاسین حاضر شده اما نماینده قم به دلیل اعتصاب ۶ بازیکن خود برای این مسابقه تنها ۸ بازیکن را در اختیار دارد.
* سجاد نوروزی بازیکن یاسین پیشرو قم با وجود آسیب دیدگی روی نیمکت تیم‌اش نشسته است.
* رایگان بودن تماشای این مسابقه و حساسیت آن موجب شده تمام ظرفیت ۳ هزار نفری سالن پیروزی اصفهان تکمیل شود.
* در دقیقه ۵ پاس بلند سپهر محمدی دروازه‌بان گیتی و ضربه سر اسماعیل‌پور به تیرک عمودی دروازه یاسین برخورد کرد.
* هواداران گیتی‌پسند از قبل از آغاز مسابقه به شدت مشغول تشویق تیم‌شان هستند.
* با وجود اینکه گفته می‌شد ممکن است به دلیل رای کمیته انضباطی باشگاه یاسین پیشرو از مهدی زاهدی برای این مسابقه استفاده نکند اما او امروز در ترکیب تیمش دیده می‌شود.
* در دقیقه ۸ فردین عابدین که قصد عبور از بازیکن مقابل‌اش را داشت، در کنار زمین هم به محمدرضا حیدریان سرمربی تیم قم خورد و او را نقش بر زمین کرد.
* شوت عابدین را زاهدی از روی خط دروازه یاسین برگشت داد تا گیتی‌پسند در دقیقه ۱۶ به گل دوم خود نرسد.
* علی رحمانی مدیرعامل باشگاه یاسین پیشرو این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند.
* در بین دو نیمه از محمد کشاورز کاپیتان گیتی‌پسند تجلیل به عمل آمد.
* در ابتدای نیمه دوم سعید افشار بازیکن گیتی‌پسند به دلیل مصدومیت با برانکارد از زمین بیرون برده اشت.
* شوت مهدی زاهدی در دقیقه ۲۲ تیرک افقی دروازه گیتی‌پسند را به لرزه درآورد.
* بعد از پایان مسابقه بازیکنان گیتی‌پسند خوشحالی زاید الوصفی انجام دادند.
* سرود قهرمانی پس از قهرمانی گیتی‌پسند در سالن پیروزی پخش شد.
* استاندار، شهردار و مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان در مراسم قهرمانی گیتی‌پسند حضور دارند.
* ناظر AFC یکی از اهدا کنندگان مدال قهرمانی به بازیکنان گیتی‌پسند بود.
* تنها عباس ترابیان به‌عنوان رئیس کمیته توسعه فوتسال از سوی فدراسیون در سالن پیروزی اصفهان حضور دارد.
* جام قهرمانی گیتی‌پسند توسط زرگرپور استاندار اصفهان به کشاورز داده شد.
* بازیکنان گیتی‌پسند روی سکوی قهرمانی مشغول سلفی گرفتن با یکدیگر بودند.