به گزارش «شورانیوز»  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی که به قم سفر کرده است در مراسم واگذاری ۲۱۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در پردیسان قم ضمن ابراز خرسندی از واگذاری این مساکن به افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) جزو موسساتی است که فقط برای خدمت به نیازمندان با حکم امام خمینی (ره) تأسیس شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است یادی کنیم از مرحوم عسگراولادی که از بزرگان انقلاب و موسس کمیته امداد امام خمینی (ره) بود، بیان کرد: سراسر وجود ایشان اخلاص و خدمت به کشور بود، همچنین مدیرانی را تربیت کرد که همین رویکرد را در کمیته امداد دنبال کنند و می‌توان گفت: عسگراولادی جزو افراد نادر در میان رجال سیاسی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رویکردی که کمیته امداد در خصوص اشتغال دارد را مجلس شورای اسلامی نیز بر آن معتقد است، همواره تأکید من بر این است که کمیته امداد باید رویکردی مبتنی بر اشتغال‌زایی داشته باشد، زیرا در صورت تحقق این هدف باقی امور تأمین می‌شود که الحمدالله این رویکرد در کمیته امداد نهادینه شده است.

رئیس نهاد قانونگذاری کشور با بیان اینکه ۳ هزار میلیارد برای کمک اشتغال محرومین در نظر گرفته شده است، متذکر شد: این تخصیص اعتبار علاوه بر آن مبلغ پرداختی ماهانه ۲۰۰ هزار تومان است که مقرر شده به افراد تحت حمایت پرداخت شود.

لاریجانی ضمن ابراز خرسندی از اعلام خبر تحویل ۲۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال گفت: ساماندهی اشتغال، کار بسیار بزرگی است که البته ما حاضریم برای تأمین مسکن نیز کمک‌های لازم را ارائه دهیم.

وی افزود: جابجایی ساختمان کمیته امداد کار خوبی بود، زیرا کمیته باید همسطح مشتریان خود رفتار کند تا مورد اعتماد قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از واگذاری ۱۲۰ واحد مسکونی پردیسان قم به افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) قم در زمینه اشتغال نیز اقدامات خوبی را انجام داده است.

لاریجانی در حاشیه مراسم واگذاری ۲۱۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در پردیسان قم از نمایشگاه طلوع همت، خودکفایی و اشتغال بازدید کرد.

انتهای پیام/