استان ها » اصفهان » در شهر
کد خبر : 1915
چهارشنبه - 18 اسفند 1395 - 10:12
داوودی؛

شهرداران مناطق اصفهان به هتل سازی به عنوان پروژه های درآمدزا نگاه نکنند

نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداران مناطق به هتل سازی به عنوان پروژه های درآمدزا نگاه نکنند و با حمایت کامل نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.

شهرداران مناطق اصفهان به هتل سازی به عنوان پروژه های درآمدزا نگاه نکنند

به گزارش «شورانیوز»  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، سید کریم داوودی در یکصد و شصت و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: هتل سازی پس از احداث درآمد پایدار برای شهر و شهرداری ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: شورای اسلامی شهر طی مصوبه هتل سازی را از هر گونه عوارض معاف کرده که متاسفانه برخی از شهرداران مناطق همکاری نمی کنند و سبب پشیمانی مالکین می شوند.
نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداران مناطق به هتل سازی به عنوان پروژه های درآمدزا نگاه نکنند و با حمایت کامل نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام کنند.
وی با تاکید بر اینکه محور پروژه های زیباسازی، فضای سبز باشد، ادامه داد: ضمن تشکر از زحمات مسئولین زیباسازی درخواست می کنم که محور حرکتی فضای سبز باشد، چرا که ماندگار است و هر ساله تازه می شود و در پروژه های زیباسازی باید به سه نکته توجه شود.
داوودی تاکید کرد: زیباسازی ماندگار باید باکیفیت و با کمیت باشد، محتوای زیباسازی براساس هنر و معماری اصفهان باشد و هر پروژه زیباسازی باید براساس شاخصه های شهری مناسب باشد.
وی با بیان اینکه خانه تاریخی اصفهان باید بازسازی و احیاء شود، چرا که موزه هنر و معماری اصفهان است، افزود: شورای اسلامی شهر طی مصوبه ای افرادی که قصد بازسازی خانه های تاریخی مصوب را دارند، با هر کاربری حتی سفره خانه ها را معاف و ۳۰ درصد ساختمان تکمیلی را نیز معاف کرده و امیدواریم شهرداران مناطق، مدیران میراث فرهنگی، اصحاب گردشگری حداکثر تلاش برای احیاء و بازسازی این خانه ها را انجام بدهند و این می تواند سهمی از زیرساخت گردشگری باشد.
نایب رئیس کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضا بدنه اداری شهرداری این مصوبه را فراموش کرده اند